Terug naar overzicht
Geniet van je dag!! bij mij is de stress er nog wel, maar het is al minder :) nu is het eerder gewoon met spanning uitkijken naar...
Ik hoop dat ik ook zo rustig ga zijn eens het zo dichtbij komt...ik twijfel er aan...was vorige week al enorm zenuwachtig voor 1ste pas :-).Houden zo dus ;-) dat relaxe gevoel en ten volle genieten van jullie mooiste dag!groetjes!
Alvast een kei harde en welgemeende proficiat! Geniet van jullie dag! Wij zijn alvast benieuwd naar een verslag!
Hoi Charlotte,Zalig dat je zo rustig bent Geniet nog van je laatste voorbereidingen en we duimen allemaal mee voor dat goede weer hé Heb je de stickertjes al ontvangen?Groetjes,Nancy
Hey Nancy, ja ze zaten deze middag in de bus! Ga ze straks plakken!! Nog 10 min en mijn vakantie begint se. Nog wat genieten van mijn vriend en zoontje. En aftellen!! Verslag volgt zeker!!! Groeten
Hallo Charlotte!Ik wens je alvast een fantastische trouwdag toe!!!! xxxx
Hey Charlotte,Geniet er idd van, erg fijn dat je zo kalm bent :-) Bij mij gaat het op en af!Ook alvast een dikke proficiat en we duimen mee voor mooi weer! :-)xxx
en trek u niets aan van de werken in/aan het gemeentehuis eh!
Hey Dorien, Nee nee , heb me er overgezet! Maar nu zullen de werken nog wat langer duren hè, ze hebben geen aanvraag gedaan, gevolg Werken liggen stil! Laat zeker weten hoe het gegaan is :) Groetjes
oh nee da meent ge ni :) weer typisch aan zo'n werken eigenlijk eh! mja wij hebben onze foto's toch verplaats naar blauwberg
Charlotte,Komt helemaal goed! Ik duim ervoor dat jullie stralend weer hebben!!Geniet ervan, deze dag is speciaal voor jullie!Groetjes.x