Terug naar overzicht
Hoi Rebecca,Ik zou dan gewoon van bij jullie thuis vertrekken. Wij hebbend dat ook gedaan. Mijn ouders wonen in Leuven, maar omdat wij al twee jaar in mechelen wonen moesten we hier trouwen. We vonden het te gek om iedereen naar leuven te laten komen om dan terug naar mechelen te rijden terwijl we al om kwart na tien zouden trouwen. Mijn man heeft zich dus klaargemaakt terwijl ik naar de kapster was en dan is hij beneden gekomen zodat ik rechstreeks naar boven kon zonder dat hij me zag. Ik heb me dan samen met mijn mama en getuige boven klaar gemaakt en ben dan naar beneden gekomen.Ging perfect hoor.Doe gewoon wat je zelf het gemakkelijkste lijkt.GroetjesSandra
hey wij vertrekken ook van bij ons thuis ik slaap daar met onze kindjes en met 2 vriendinnen en hij slaapt bij zijn getuige en s'morgens komt hij mij dan in ons huisje ophalen had geen zin om tussen mijn ouders te kiezen bij wie ik zou slapen en heb het zo opgelostgrtjs08.09.06
Hey,Mijn vriend en ik wonen ook beide een beetje van de ouders. Mijn vriend gaat bij zijn mama slapen en maakt zich daar klaar samen met zijn getuige en komt dan mij oppikken bij ons appartementje. Groetjes
Hey,ik zou ook gewoon van thuis uit vertrekken hoor. Je vriend kan eventueel elders gaan slapen en dan kan je ma bij jullie logeren...Groetjes,Lieve
Hoi Rebecca,Wij hebben gewoon samen geslapen. Ik heb me op ons appartementje klaargemaakt. Mijn vriend bij mijn ouders (zijn ouders wonen 110km verder) en hij is me thuis komen ophalen. Je moet vooral doen wat jullie zelf het beste/gemakkelijkste vinden!Groetjes,An 13-08-05
Hoi BruidjesBedankt voor jullie reacties. Ik zou me er inderdaad het beste bij voelen om gewoon aan ons appartementje te vertrekken. Het lijkt me zelfs leuk om dan van die trap af te komen (wij wonen op het eerste en onder ons is geen appartement meer, enkel de gang en een fietsenhok).We zijn echter vandaag op een extra probleem gestoten in geval van regen. Vandaag heeft het hier echt gegoten en alles buiten stond onder water. Het straatje is ook in slechte kwaliteit en dit geeft zelfs bij weinig regen al veel problemen.Dat maakt de beslissing weer even moeilijker.We zouden al echt palletten of iets moeten leggen met een rode loper over om droog te kunnen stappen, maar onze deur ligt ook net aan de inrit van de parking die achter de appartementen ligt. Dus als we paletten leggen, kunnen er geen auto's meer op de parking.GroetjesRebecca