Terug naar overzicht
Ik heb zelf ook een pendeldienst geregeld tussen hotel en feestzaal. Zowel om de gasten te gaan halen als ze terug te brengen. Ik heb hiervoor een paar taxibedrijven aangeschreven om offertes te vragen. Die hebben meestal ook van die minibusjes. De prijs is natuurlijk afhankelijk van het aantal km. Voor de pick up betaalde ik per rit/auto 25 euro (minibusje met 8 plaatsen, afstand was zo'n 12 km). Voor de terugkeer heb ik 1 pendelbusje gevraagd van 1.00 tot 5.00 en hiervoor heb ik een forfait van 250 euro betaald. Dit was de goedkoopste offerte die ik gekregen heb.Het grootste voordeel vond ik dat ik alles op voorhand kon betalen, zodat mijn gasten (noch ik zelf) op de dag zelf hoefden te betalen. Het was ook zo geregeld dat indien er nog een extra taxi nodig was na 5u, deze ook niet betaald hoefde te worden, maar dat zou achteraf met mij verrekend worden.Het grootste probleem vond ik dat alle mensen min of meer tegelijk moeten toekomen, maar ze gaan niet allemaal tegelijk naar huis. Daarom was de taxiservice handig, ze hebben met verschillende busjes de gasten afgehaald. Die ene bus was genoeg om ze naar het hotel terug te brengen.Ik hoop dat je hier wat aan hebt. (Met het taxibedrijf waarmee ik gewerkt heb, ben je niets, want ze zijn uit Antwerpen.)
Hoi,wij gaan met een taxi busje werken en we moeten 100€ betalen voor een hele nacht,het is wel binnen een straal van een aantal km. (regio Dendermonde)
Bedankt voor jullie reacties. Hier heb ik zeker wat aan qua prijsindicatie.Cindy, welke taximaatschappij hebben jullie? Je mag me ook altijd mailen hoor: liesvbug@hotmail.com
Hoi Liesbeth,het is eigenlijk geen taximaatschappij,maar iemand waar de eigenaar van onze feestlocatie mee samen werkt,maar er zijn bepaalde ceremonie vervoer bedrijven die ook die dienst aanbieden,sorry dat ik je niet echt heb kunnen verder helpen.