Terug naar overzicht
Dag Nellie,Wij hebben onze ringen zelf ontworpen bij Eva Crauwels te Antwerpen. Ik had een idee in mijn gedachten voor mijn trouwring en daarop heeft Eva een ontwerp voor mijn man gemaakt, we waren heeeeeel tevreden. We zijn eind augustus gaan kijken en hebben begin oktober beslist, in februari zijn we getrouwd.En duurder? Alles hangt af van je ontwerp en de materialen maar het is niet persé duurder dan een ring uit een collectie. Ik heb een fijne ring, met minder goud dan mijn man en die was dan ook een pak goedkoper.Ik zou zeggen, neem eens een kijkje op haar facebooksite, daar staan veel voorbeeldjes op!Veel succes, 't loont echt de moeite om een unieke ring te hebben!Groetjes!
Hey Nellie, ik had een zeer duidelijk beeld van de ring die ik wou, helaas vond ik hem niet tussen de traditionele trouwringen. Na wat gegoogel ben ik bij Katrien Van Wambeke terecht gekomen, enkele foto's op haar site hebben me overtuigd omdat ik echt iets zocht met een steen ipv een parel of diamantjes. Begin januari heb ik haar opendeur bezocht en mijn ideetjes gedeeld en via mail/foto's zijn we samen tot de perfecte ring gekomen en daar heeft ze dan ook haar ontwerp voor mijn vriend op gebaseerd. Tegen eind maart hadden we ze al! De ringen komen samen op net geen 1000 euro, ik heb een witgouden met halfedelsteen, mijn vriend een zilveren en ik had nog een beetje oud goud om in mijn ring te verwerken. Ik ben zeer blij dat ik toch mijn koppeke heb uitgewerkt en dat ik nu een unieke ring heb die ik met veel trots dagelijks zal dragen!
hoi hoi iedereen , ik heb ook gekozen voor een eigen ontwerp en mijn man voor een klassieke witgouden ring.Duurder? Nee eigenlijk niet maar alles hangt af van welke materialen en welke kwaliteit dat je kiest. De van mij was een 2.6K€ maar heb ook wel veel diamantjes en een iets grotere princess cut laten verwerken.Zelf eerst rustig rondgekeken bij verschillende juweliers, ook verschillende stijlen gepast om te zien wat bij mijn vingers paste.Waarom eigen ontwerp ; ik draag eigenlijk amper juwelen.Dus ik wou 1 mooie en unieke ring , die ik niet snel beu zou zijn om voor de rest van mijn leven te dragen. Heb er toch nog geen spijt van gehad.Als je graag dat florale ziet, kan je ook eens bij Elke Van Herck kijken.Groetjes, Sarah
Hoi Nellie,Als je weg bent van die ringen, waarom ga je er dan niet eens een kijkje nemen? Uiteindelijk is het de bedoeling dat jullie hem gaan dragen en er waarsch ook een heel bedrag voor gaan neertellen.. Ik denk als ik ergens iets zou zien, ik ook in de auto zou springen en ernaartoe zou rijden, desnoods maken jullie er een daguitstap van?Ik vind die ringen trouwens ook prachtig, helemaal de stijl die ik zoek, ga eens horen wat menne gom ervan vindt :)