Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tegen wanneer verwittigen?

24-4-2012 21:28:47
Beste bruidjes,
Ik had een vraagje ivm de uitnodigingen, wij trouwen dus op 30 juni, en hadden op onze uitnodiging gezet dat ze moeten verwittigen voor 15 juni. (morgen moeten we bellen naar de drukkerij, en dan gingen ze de uitnodigingen beginnen drukken.)
Nu lees ik in enkele andere berichten dat de mensen veel langer op voorhand moeten bevestigen!!
Wat zouden jullie doen? Zouden jullie die datum wat vervroegen? Dit weekend dragen we ze rond, en sturen we de rest op.
dank u wel voor de reacties

veronique
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 943

Laurence
30-6-2012
 Meld misbruik24-4-2012 21:32:00

Wij moeten aantallen doorgeven tegen 19 juni en laten iedereen bevestigen tegen 10 juni...Toch nog wat tijd ertussen voor de laatkomers :-)

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik24-4-2012 21:32:26

Heyhey,

Wij trouwen 01/09/2012 en vragen om te bevestigen voor 01/08/2012, dit omdat we in de zomer trouwen en echt nog tijd genoeg willen om iedereen, indien nodig, op te bellen :-). Wij gaan onze uitnodigingen verzenden begin juni, dus dan hebben ze 2 maand tijd om te bevestigen, lijkt me meer als voldoende :-).

Groetjes!

Evelien

Eline
23-6-2012
 Meld misbruik24-4-2012 21:33:59

Wij trouwen een weekje vroeger en vragen bevestiging tegen 1juni.

Anne
7-7-2012
 Meld misbruik24-4-2012 21:36:30

Wij trouwen 7juli en vragen bevestiging voor 7 juni. Ook omdat het in de zomervakantie valt xxx

Marga
7-7-2012
 Meld misbruik24-4-2012 21:36:46

Eej,

Wij trouwen een weekend later en laten de mensen tegen dezelfde dag bevestigen. Dat is deels omdat we twee weken op voorhand het aantal moetne doorgeven, dus dan hebben we nog een week speling. ik zou gewoon zien wat jullie afspraken met de zaal zijn, maar houdt er toch zeker rekening mee dat niet iedereen intijds zal verwittigen. De datum wijzigen, indien nodig, is denk ik maar een kleine wijziging voor een drukker.

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik24-4-2012 21:58:35

Wanneer moet/wil je weten hoeveel mensen er komen? (Om door te geven aan bijvoorbeeld zaal of traiteur) Ik zou de bevestigingsdatum daar nog zeker een week voor plaatsen, zodat je genoeg tijd hebt om de mensen die niet gereageerd hebben te contacteren.
Op zich kan 2 weken op voorhand genoeg zijn, maar wij moesten dan al aan de zaal doorgeven hoeveel mensen er kwamen (dit kon nog wel aangepast worden), dus wilden we het eerder weten.

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik24-4-2012 22:08:55

Wij trouwen op 19 mei en hebben op de uitnodiging gevraagd te bevestigen voor 1 mei. moet zeggen dat er al heel veel bevestigd hebben hoor. Nog enkele mensen maar denk dat daar enkele bijzitten die ervan uitgaan dat wij weten dat ze gaan komen :)

veronique
30-6-2012
 Meld misbruik24-4-2012 22:28:21

ik denk dat we het een goede week ervoor moeten laten weten aan de feestzaal.

we gaan de datum een weekje vervroegen.
dank u wel dames!!

Nikki
26-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 7:26:44

je moet er toch ook rekening mee houden
dat je altijd nog wel een aantal mensen zelf moet
contacteren, die het vergeten zijn je te verwittigen.
veel succes nog

elsy
30-6-2012
 Meld misbruik25-4-2012 8:12:44

hallo!! wij trouwen ook 30 juni!!!! bij ons moeten ze verwittigen tegen 9 juni!!!! en de uitnodigingen beginnen we volgend weekend rond te delen!!! dus het komt echt wel dichterbij he!!!! dus ik zou de datum een week vervroegen om te verwittigen!!!!!! dan ben je meer op je gemak al er nog iemand iets later is!!!!
succes!!!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 9:03:18

wij hebben eerst gehoord naar onze feestzaal... tegen wanneer moeten jullie het exacte aantal personen laten weten aan hen? wij kozen ervoor dan de datum van twee weken daarvoor te vermelden omdat er altijd wat mensen later iets laten weten dan dat gevraagd wordt..

Caroline
18-8-2012
 Meld misbruik25-4-2012 13:01:57

Héj,
Bij ons moeten ze een maand op voorhand reageren.

Dan heb je nog altijd de tijd om eens rond te horen bij degene die niets hebben laten weten.

En dan ben je zeker op tijd met de voorbereiding.

Groetjes !
x

veronique
30-6-2012
 Meld misbruik25-4-2012 14:58:14

we hebben de knoop doorgehakt, ze moeten verwittigen tegen 8 juni, dus een weekje eerder.

de feestzaal moet een week voor het huwelijk verwittigd worden.
dit weekend mogen we ze beginnen uitdelen!!

Janine
30-6-2012
 Meld misbruik25-4-2012 22:18:05

Wij laten afmelden voor 10 juni, trouwen op 30 juni.

Is't beetje gelukt met de kaarten?
Bij ons zijn ze bijna allemaal weg.

elsy
30-6-2012
 Meld misbruik26-4-2012 8:35:19

@ janine: jullie uitnodigingen zijn al allemaal de deur uit!!?? wij moeten er nog aan beginnen!!! wij beginnen ze volgende week uit te delen!!!

Janine
30-6-2012
 Meld misbruik26-4-2012 17:43:14

Ja, ze zijn ongeveer de deur uit.
Nog 'n paar waar ik langs moet rijden, maar de belangrijkste zijn de deur uit.

We hadden ze op tijd en 'k had ze op tijd geschreven, dus zo'n 2,5 maand op voorhand is niet te lang he.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info