Terug naar overzicht
Ik duim voor jullie dat het mooi weer wordt! Maar laat het weer jullie dag niet maken, hé, ook bij regen kan je het leuk maken.Onze beurt is de zaterdag erna... spannend...
ik duim mee !!!
ik hoop het voor jullie!!! heb ook een huwelijk te doen deze zaterdag!! in kemmel!!! hopelijk is het indd wat schoon weer!!veel succes zaterdag!!!!
ik hoop het ook, een collega van mij trouwt za en volgende za doet mijn kleine meid haar 1ste communie, zou toch triestig zijn moesten al die mooie dingne in het water vallen he, het is even genoeg geweest met het slecht weer he!!
Ik duim mee voor zonneschijn en liefst zo weinig mogelijk regen!!Geniet er ten volle van Sarah!!Je zal schitteren!!groetjes
Ik duim ook mee :D Hehehe niet zo gek natuurlijk ;) Nog 3 daagjes ! Ik heb er zin innnnn :DJullie ook heeeeeeeeeel veel plezier en succes op jullie grote dag :D
Ook hier wordt geduimd voor alle koppels die volgend weekend trouwen!
Hoi Sarah!!Ik volg het weer ook mee op (verschillende keren per dag!) :-))Bij deze alvast een fantastische trouwdag toegewenst!!!!!!!!!!!!!!!!! xxxx
Ik duim alvast mee! Dat het een super mooie zonnige dag mag worden! Veel succes en geniet ervan!xxx
't Is trouwens weer al helemaal omgeslagen op de site van 't KMI he... :-(Ik kan maar niet snappen dat, 3d voor onze trouwdatum, het weer alsnog om de twee minuten verandert en er zomaar eventjes 5°C verschil op kan zitten... Grr!! xx
oh vandaag heel de tijd het weer in de gaten gehouden en idd eerst zeggen ze 21 graden en dan 15 graden enz... Ik hoop voor alle bruidjes dit weekend een droge zonnige dag met veel liefde en geluk! Het begint nu echt te korten voor jou hè! Ik vind het spannend in jouw plaats :D Geniet er maar van meisje! Groetjes Alessia
ik hoop met jullie mee dat het schitterend weer zal worden.nu is het spannend.geniet van jullie moment, dag.groeten