Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

teller op 1 cijfer !!

25-4-2012 8:47:16
over een jaar begonnen we met drie cijfers.
dan deed het heel raar toen de teller onder de 100 ging
en als ik nu kijk staat er nog maar 1 cijfer wah!
9dagen en we trouwen!! :)

dorien
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 544

elsy
30-6-2012
 Meld misbruik25-4-2012 9:00:22

mo zeg!! leuk he ik krijg al stress in jouw plaats!! mijn buik begint op dit moment al te draaien :) maar het zal een onvergetelijke dag worden!!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik25-4-2012 9:03:56

oooh...zo spannend!!!
Ik ben hier op het forum begonnen rond de 385 dagen denk ik...
Intussen 134...en ik vind dat het nu al snel gaat sinds de teller onder de 200 ging!
Binnenkort hier ook 2 cijfers!

Geniet nog van de laatste voorbereidingen!!!

groetjes!

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik25-4-2012 9:06:16

oh leuk :-)
Geniet ervan!!
en alvast een dikke proficiat voor volgend weekend ;-)

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 9:09:42

Super hé amai! niet te geloven! Maar er staat nog heel wat op het programma hier...
Voor we het beseffen mogen we hier een verslagje van ons dagje zetten...

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 9:11:08

ja wel leuk eh! ... drukke agenda, nog veel te doen. maar heb toch ook wel ergens van doeme das nu al da we trouwe ... dolgelukkig maar met schrik voor na de huwelijksreis (een zwart gat!)

Silke
5-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 10:33:55

Inderdaad zeer spannend, en nog zoveel te doen (hier ook). Kan het nog steeds niet geloven dat het volgende week zover is. (Bij ons is het naast trouwen ook een andere grote stap en dat is gaan samenwonen)

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik25-4-2012 10:55:07

Is toch super hé Dorien!
Ik kijk al zo uit naar je verslagje en foto's:-)
Ik wens je een stralende dag toe!
Nog veel te doen of ben je rond met alle voorbereidingen?

Veel groetjes en veel succes!

Mieke

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 11:00:31

Dat moet een fantastisch gevoel zijn, geniet nog van de laatste voorbereidingen!Ongelooflijk hé, ne mens kijkt er zo lang zo hard naar uit en ineens IS die dag daar gewoon!
Met al die 5 mei bruidjes hier wordt het smullen van alle verslagen!

Groetjes en nog veel succes!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 11:17:59

mieke : nog wel wat te doen want we trouwen niet in de kerk maar een viering in onze eigen tuin :) dus zal het de dag voordien echt druk zijn maar het zal in ieder geval zeer persoonlijk worden!

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 11:45:31

Dorien ik zal zeker meeduimen dat het niet regent! dat jullie viering kan doorgaan in de tuin! Maar dat zal wel want onze huwelijksdag zal de zon stralen! :-)
Niet mee inzetten met wat na jullie huwelijksreis: dan kan je een verslagje schrijven en hier posten :-) en nagenieten van de mooie dag! Wij gaan niet op huwelijksreis, maar we starten met verbouwen aan onze bovenverdieping het word een huwelijksverbouwing :-)

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 12:25:31

maar we zijn voorzien met een mooie tent! hopen op goed weer dan kan deze tent open staan en is het toch leuker :) maar we wouden zekerheid want met het belgische weer weten we nooit

ja wij wonen al paar jaar samen (meteen na mijn allerlaatste examen ben ik bij hem ingetrokken) en we huren dit dus momenteel blijven we zo. vorig jaar veranderde ik van werk zodat onze kinderwens werd uitgesteld... plots vroeg hij mij ten huwelijk omdat ik het erdoor wel redelijk zwaar had (was er helemaal klaar voor enzo maarja op nieuw werk kan je dat moeilijk maken vind ik) nu dus den trouw en dan wie weet wat volgt...

natje
12-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 20:30:09

spannend !!!!
wij trouwen een weekje later en moest eigenlijk lachen in mijn binnenste nog iemand dat het zelfde voelt als ik.
ik kijk heel hard uit naar onze dag maar langs de ene kant wil ik niet dat het zo snel ga
want na die dag is voorbij waar je zo lang naar hebt uitgekeken. en na ons huwelijksreis hebben we ineens terug tijd met hopen. en ik ben bang ook in een zwart gat te vallen. de voorbereidingen zijn zo leuk en onze agenda puilt momenteel uit met afspraken en doelijstje

ik duim mee dat jullie prachtig weer hebben

tamara
19-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 21:08:39

spannend, nu is het leuk om af te tellen.
hier zijn de kriebels ook volop aanwezig.
ik kijk al uit naar het verslagje met foto's.
we duimen mee voor goed weer.
geniet van jullie dag, moment!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...