Nu Online
Momenteel zijn er 298 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 100 dagen op de teller!

25-4-2012 9:46:19
Amaai wat gaat de tijd snel.
Trouwers in augustus: ik zou graag eens willen weten wat jullie al geregeld hebben.
Zijn jullie uitnodigingen al besteld/ontworpen, want dat is mijn volgende to do taakje op mijn lijstje.
Hoeveel op voorhand sturen jullie die op en tegen wanneer moeten de genodigden bevestigen?

Nog veel regelplezier!

Anneleen
4-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1012

Lieselotte
4-8-2012
 Meld misbruik25-4-2012 9:54:43

Bij mij zijn het vandaag ook nog welgeteld 100 dagen!
Super he!

Gho het meeste is eigenlijk allemaal al geregeld..
Onze uitnodigingen hebben we hier ook al,
en ik stuur ze de voorlaatste week van mei al op,
aangezien wij in Juli op reis zijn wouden we voor 1juli bevestiging,
vandaar dat we ze redelijk vroeg opsturen :)
En anders zo ongeveer 6 weken voor de bevestigingsdatum denk ik.

Ik heb zelf mijn uitnodigingen ontworpen op Vistaprint.be met verschillende foto's van ons, echt heel tof, en een pak goedkoper dan bij onze plaatselijke drukkers!

Veel succes nog!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 11:18:45

geniet er van want de tijd gaat snel! x

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik25-4-2012 11:51:40

Hoi, hier nog 127 dagen op de teller

Wat wij al geregeld hebben:

-Stadhuis
-Zaal
-Vervoer
-Kleed, schoenen en lingerie
-Kostuum
-Trouwboeket & rozenblaadjes
-De ringen
-Kapper en visagiste
-DJ
-Fotograaf
-Bedankingen (we weten wat we willen)
-Praatpaal
-Huwelijksreis
-Wegwerpcamera's ok, maar ik moet ze nog wat opfleuren

Nog te doen:
- Hemd en schoenen voor mijn verloofde
- Uitnodigingen (mijn schoonmoeder zal ze maken), de onze zullen pas in juni(midden juni) verzonden worden.

lotte
25-8-2012
 Meld misbruik25-4-2012 12:14:58

Hallo allemaal,

hier nog 121 dagen en toch al aan het aftellen maar nog veel te doen denk ik

nog te doen:
-kleedjes bruidskindjes
- proefkapsel en proefmake-up
- huwelijksreis vastleggen
- bedankjes maken (iemand tips? we doen oreganzazakjes met een soort sleutelhanger en de andere zakjes iets van lekkers maar wat????)
- uitnodigingen nog maken
- afpsreken met alle partijen (dj, fotograaf, videograaf,....)

dus nog wel wat denk ik

ajha en kijk heel hard uit naar mijn eerste pas van het kleed zal pas haf juni zijn:s

groetjes

Bettina
4-8-2012
 Meld misbruik25-4-2012 12:29:43

Hallo
Voor ons ook nog 100 dagen
De uitnodigingen zijn deze week klaar. Ik ga ze dan wel volgende week al versturen.
Mijn 1 ste pas van mijn kleed is ook al geweest.
Ik zit alleen nog te denken over mijn haar en welke accesoires. Dit vind ik echt moeilijk.
De bruidegom moet ook nog zijn schoenen ( hij draagt nooit geklede schoenen)
We hebben ook nog geen bedankjes.

Groetjes

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik25-4-2012 12:43:11

Voor mij nog 99 dagen!!

Vrijdag mogen we om de proefdruk van de uitnodigingen en we zijn van plan om ze toch ten laaste de laatste week van mei op te sturen/uit te delen. Net zoals Lieselotte vragen wij om te bevestigen tegen 1 juli, want wij gaan nog twee weken op reis in juli...

Het volgende op het programma is:
- kleedjes bruidskindjes
- proefkapsel
- misboekje finaliseren
- met onze 'ceremoniemeester' (familielid) bespreken welke versieringen we in de kerk willen enzo...

Annelies
4-8-2012
 Meld misbruik25-4-2012 13:02:05

Voor ons ook nog juist 100 dagen op de teller, ik kom nerveus als ik denk hoe vlug te tijd gaat.. Voor ons staat reeds vast Vervoer Kerk Rode loper Bloemen besproken Suite kledij dames Trouwfeest en schoenen + accesoire De Fotograaf Cameraman Kledij bruidsmeisjes Utnodigingen gekozen maar moet nog beslissen wat er van tekst op moet De maaltijd voor de feestzaal is besproken Visagisten en kapper aan huis Ringen besteld Ceremoniemeester Zangers kerk Nog te doen Nu zaterdag kledij suite voor de heren gaan kiezen Misboeken doorsturen drukker Uitnodigingen bestellen Foto's laten nemen voor op de uitnodigingen Naar de pastoor gaan om het misboeken te overlopen Thema kiezen voor de tafelindeling Adressen gasten uittypen op klevers Kaars bestellen Gastenboek bestellen Kadi voor de bruidsmeisjes bestellen Nog heel wat te doen, ben bang om dingen te vergeten Veel succes met de voorbereidingen augustus bruidjes!

Annelies
4-8-2012
 Meld misbruik25-4-2012 13:09:51

Er is blijkbaar iets misgelopen met de spaties bij het versturen..

sven
10-8-2012
 Meld misbruik25-4-2012 20:04:17

hey

bij ons nog 106 dagen op de teller en alles is geregeld 8 mei men eerste pas .het enige wat wij nog moeten regelen zijn de schoenen van de kids, en 4 witte balonnen die ik ga oplaten aan het gemeentehuis ivm mijn overleden grootouders die ik ontzettend hard mis en er toch een beetje bij wil.
voor de rest kunnen we de dagen beginnen af te tellen enja men ventje moet enkel mijn bruidsboeket nog gaan bestellen

grtjs vanessa

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik25-4-2012 21:04:25

Hoi,

wij hebben gisteren onze '100 dagen' gevierd. Wat een leuk gevoel was dat.
Wij hebben onze uitnodigingen ook al gedrukt en hier liggen, ook bij vistaprint besteld. We gaan ze eind mei of begin juni versturen. Wij moeten geen bevestiging meer hebben, we hebben dat al geëist bij onze save the dates en iedereen heeft dat al braaf gedaan ;)
Wij hebben onze dag al wel in elkaar gestoken, ik heb een jurk en alle andere attributen, de bruidsmeisjes hebben een jurk, proefkapsel en -make-up is besproken, tweede pas is besproken, maar we moeten eigenlijk ook nog veel doen.
Wij moeten nog:
- onze ringen kiezen
- bedankjes bestellen
- schoenen voor de bruidskindjes
- kostuum, hemd, das,... voor mijn verloofde (wil hij er pas in juli omgaan)
- onze receptie helemaal regelen (die doen we in t stadspark terwijl wij foto's trekken)
- menukaarten maken en nog een bord voor de tafelaanduiding maken
- nog het definitieve menu vastleggen (misschien nog eens gaan proeven)
- samen komen met onze huwelijksambtenaar (dat moet hier waar wij wonen)
- muziek kiezen voor de ceremonie (we hebben nog maar één van de drie liedjes, alleen bij uittrede)
- broodjes bestellen voor 's middags
- huwelijksreis regelen (we hebben enkel nog maar de vluchten geboekt)
- bloemen bestellen voor bruidsboeket en versiering
- checken bij onze kennissen of ze nu echt de foto's gaan trekken of dat we nog voor iemand anders moeten kijken
- en waarschijnlijk nog duizend dingen waar ik nu niet aan denk.

groetjes
Elke

An
18-8-2012
 Meld misbruik25-4-2012 21:47:31

Heyla, hier nog 114 dagen op de teller.

Wat is al gedaan:
- Ondertrouw
- muziek gemeente
- Zaal
- DJ
- Ringen + kussentje
- fotograaf, fotolocatie, photobooth + vlaggetjes met just married
- ontwerp + tekst vd uitnodigingen
- getuigen gevraagd + cadeau
- kleed, schoenen, tiara, juwelen, lingerie vr onder het kleed
- versiering zaal: witte lampionen, witte pomanders, ballonen
- versiering thuis: witte loper, witte en transparante ballonen
- openingsdans met pianist
- BBQ avondfeest
- vervoer
- kostuumpje voor de hond
- feestreglement
- tafelnummers
- wegwijzers voor id buurt vd feestzaal
- kleedje bruidsmeisje
- bedankjes
- enveloppe'kooitje'
- idee voor kapsel
- idee voor welke bruidstaart; wordt door een vriend gemaakt die bakker is
- idee voor bruidsboeket, maar dat moet hubbie regelen
- make-up
-
Nog te doen:
- kostuum ventje
- kleren voor de bruidsjongens
- gastenboek nog maken
- diner voor s middags met de suite (15man)
- kapster zoeken
- ringen ophalen wel nog
goh.. da zijn zo de eerste dingen die bij mij op komen
maar zal nog heel wat vergeten denk ik..

An
18-8-2012
 Meld misbruik25-4-2012 21:51:18

Ahja, mijn kleed wordt door mijn mama (=naaister) geretoucheerd dus mijn pas kan ik kiezen wanneer.

Uitnodigen willen we ergens eerste week juni versturen.

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik25-4-2012 22:12:23

Haha An, onze lijstjes lopen vrijwel gelijk :) Volgende week gaan onze uitnodigingen op de bus, bevestigen voor 1 juli staat er op, dus e hebben nog tijd, maar iedereen begint er zo naar te vragen, dus ja, versturen we ze volgende week al, ze zijn toch af. Zaterdag gaan we zijn kostuum kopen ( ik mag uiteindelijk toch mee, leuk!!!! ) En dan ook de suitekosttuums kiezen :) Mijn to-do's zijn dus ook dezelfde, alleen heb ik ook mijn bruidsboeket nog niet. Alvast veel voorbereidingsplezier aan jullie allemaal!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...