Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ongewenste gast.

25-4-2012 10:36:37
Ik zit met een beetje angst... Ik heb uiteraard ook mijn collega's uitgenodigd maar ik heb 1 collega die nogal een speciale vriend heeft. Hij is alcoholist, een flauwe plezante die altijd flauwe opmerkingen moet maken en daarenboven blijkt dan ook nog dat hij geen onbekende is bij de politie (diefstallen etc...)
Mijn collega is echt van plan om haar vriend mee te nemen naar onze trouw en ik heb echt schrik dat er iets uit de hand gaat lopen door zijn gedrag...
Ik zit elke dag met haar samen, ik heb haar al min of meer laten weten dat ik het eigenlijk niet zie zitten dat zij hem meeneemt maar het lijkt of ze daar geen oren naar heeft en hem toch effectief gaat meenemen.

Ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen, ik wil haar ook niet kwetsen en ik wil niet dat er vervelende situaties uit voortkomen op het werk!

Zucht...

Melissa
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1247

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik25-4-2012 10:52:44

Ik nodig collega's uit zonder partner.
Ik weet niet of dit mogelijk een oplossing is? (als andere collega's ook zonder partner komen, komt zij mss ook alleen)

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 11:20:04

mja ik had collega's uitgenodigd met partner en er komt er geen 1! da dee mij ook wel iets!

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik25-4-2012 11:20:35

Bij sommige collega's vraag ik de partner, bij andere niet omdat ik die of niet ken of maar 1 keer gezien heb! Vraag je er nog zonder partner? Dan kan je dat bij der collega ook doen, eh!

Melissa
25-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 11:25:13

Mijn verloofde heeft al z'n collega's met partner gevraagd en ik ook.
Ik heb 4 collega's en daarvan zijn er ook 2 die niet komen... en ja inderdaad dat deed mij ook iets...
Die andere collega die nog komt heeft ook gevraagd of haar man erbij mag zijn en daar heb ik ook ja tegen gezegd.
Het is eigenlijk zo dat die collega al een tijdje aan het zeggen is dat ze uit elkaar gaan en ik veronderstelde dan onterecht dat ze hem ook niet ging meenemen, maar nu ineens, nu het nog maar 1 maand is voor onze trouw draait ze helemaal bij en gaat het 'terug goed' met haar relatie en moet hij er wel bij zijn.

En dan zijn er mensen die zeggen 'gij gaat daar gene last van hebben want er zijn genoeg mensen waar ge u mee moet bezig houden'. Maar ik vind het jammer dat de mensen die we wel graag zien dan de last gaan hebben met hem!

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik25-4-2012 14:14:11

Misschien valt het al bij al wel mee en gedraagt hij zich 'behoorlijk'?

Ik denk dat iedereen wel een nonkel/tante/vriend van... heeft waarvan hij/zij denkt, hopelijk gedraagt hij/zij zich niet?

hanne
11-5-2013
 Meld misbruik25-4-2012 15:27:28

Vrienden hebben dit ook meegemaakt... zij hebben aan het zaalpersoneel uitgelegd wie die persoon was en telkens wanneer hij bier kwam vragen, hebben ze hem non-alcoholisch bier gegeven zonder dat hij dat merkte. Goede oplossing als het een bierdrinker is, minder makkelijk als hij andere alcoholische drank bestelt. Zo is dat risico op extreem dronken zijn al van de baan?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info