Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weer een volgend stapje

25-4-2012 10:51:05
joepie, gisteren onze ringen gaan kiezen bij fede di oro. Ik vond het toch wel moeilijk hoor, zoveel keuze maar uiteindelijk hebben we er misschien 5 setjes uitgehaald die we echt leuk vonden. Mijn verloofde was super snel in de zijne kiezen, ik heb heeeeeel lang getwijfeld tussen 3 ringen. eigenlijk eerst tussen 2 omdat ik er eentje niet dierf proberen met schrik uit teveel bling bling maar uiteindelijk heeft mijn verloofde de knoop voor mij doorgehakt en is het toch de bling bling geworden :-D happy, wel beetje buiten budget maar het is het wel waard!

Ik ben deze maand echt super hard aan het doorwerken voor verschillende dingen klaar te krijgen om niet al te volle zomermaanden te hebben. ik krijg er alleen nachtmerries van :-(

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 804

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik25-4-2012 11:27:33

Hey Sara,

Ik ken dat!
Ik wil ook geen te drukke zomer...ik ga amper een 3-tal dagen verlof kunnen nemen in juli en augustus. Op mijn werk zal het ook druk zijn (ga ook vaak alleen zitten ipv met 4 op mijn dienst) dus dan nog te veel regelen voor de trouw zou stress geven :-)!!

Maar wel super dat jullie ringen gekozen zijn!
En bling bling mag é...altijd mooi :-)!

Veel succes nog met voorbereiden!

groetjes

Claudia
13-10-2012
 Meld misbruik25-4-2012 11:36:18

hello,

Ja wij vonden het kiezen van de ringen ook heel heel moeilijk, amai! Meer dan 2 uur nodig gehad! Wij zijn in Lier bij Ines B. geweest, hele mooie collectie.
Ik ben ook volop met de voorbereidingen bezig, september is het keidruk op het werk en juli en augustus hopelijk genieten van wat zon. Volgende week afspraak op gemeentehuis, ik hoop ook volgende week knoop door te hakken wat onze bedankjes betreft, gastenboek laten drukken, ..., ... Ja het zal snel oktober zijn!!!!

groetjes,Claudia

stefanie
8-11-2012
 Meld misbruik25-4-2012 11:48:19

wij zijn in izegem gaa kiezen ook super keuze wij zijn de 17de april geweest en oo al gekozen

benita
8-9-2012
 Meld misbruik25-4-2012 12:16:01

Oh als ik dat hier allemaal lees, begin ik toch wat te paniekeren hoor.

Wij moeten nog gaan kijken achter ringen
Mijn ventje is nogal een drukbezette mens, hij gaat in het weekend gaan rijden met de koersfiets. Maar nu ga ik het hem eens zeggen, dat we toch eens achter trouwringen moeten gaan kijken hoor,
en dat hij zijne fiets eens een dagje aan de kant moet zetten .

Femke
8-9-2012
 Meld misbruik25-4-2012 12:56:21

Hey

Ik wil ook geen drukke zomer daarom wil ik "alles" klaar hebben eind juni.

De ringen zijn wij ook al gaan kiezen en de juwelier sluit in juli 3 weken en daarvoor zijn wij 2 weken op reis, nog een geluk dus dat we nu al gaan bestellen zijn anders schuift alles op en dan word ik sneller dan voorzien een stressy bruid ;-)

Wij hebben ook lang over onze keuze gedaan, en uiteindelijk iets boven ons budget gekozen. Maar we trouwen maar 1 keer zeggen we dan zeker ;-)

Groetjes.

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik25-4-2012 18:33:15

Ringen kiezen... Moeilijk dat dat was seg! Ok twijfelde tussen twee ringen, maar uiteindelijk ook voor degene met het meeste bling bling gekozen! Mijn verloofde wist als wat hij wou en had al onmiddelijk beslist. We zijn ze vorig weekend gaan keuzen en ze zien er zo mooi uit met onze namen en datum erin :D En boven budget gaan voor de ringen... same here... Och dan verhoog ik die toch gewoon, dus op papier ben ik dan niet boven budget gegaan :D

Anne
7-7-2012
 Meld misbruik25-4-2012 20:16:00

het is blijkbaar herhaling maar ook ik twijfelde heeel lang (eveneens bij FDO) en mij hubby-to-be heeft de knoop doorgehakt... EN ook boven budget maar zoals mijn ventje het zei: we trouwen maar 1 keer dat mag gezien worden (hopen we :p)

Ellen
25-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 22:29:41

Ringen bij ons was heel gemakkelijk, we wisten dat we bijna geen budget hadden en we zien allebei liefst de klassieke modellen. Voor mij zowiezo wit goud en voor mijn verloofde twijfelen we nog voor wit goud of palladium.

Nachtmerries is denk ik niet zeldzaam eens dichter naar de trouw, ik zit nu al bijna elke nacht met nachtmerries sinds 13 april en tis nog een gans jaar.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...