Nu Online
Momenteel zijn er 339 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitspraak bart claes

25-4-2012 13:38:26
Hoi bruidjes,

Al iemand iets gehoord over de uitspraak van Bart Claes?

xxx

Tamara
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1350

sonja

Kelly
28-7-2012
 Meld misbruik25-4-2012 13:47:06

Hey Tamara
We hebben onze zaal ook bij hem. Ik ben benieuwd!

Nele
25-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 13:51:42

hebben ons feest ook bij bart in 't driessent en heb maandag gebeld en daar bevestigde ze dat de feesten zullen wel doorgaan want ze gaan ook in hoger beroep ! ben er redelijk gerust in .
groetjes

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik25-4-2012 14:48:45

Hey,

Toevallig gisteren deze mail ontvangen ...(weet zelfs niet hoe het komt dat we dit op 't werk ontvangen, maar soit).
Niet leuk voor wie er iets geboekt heeft; zo'n onzekerheid!! Maar hopelijk heeft hij gelijk. De mail komt van Bart Claes.
======

Rechtbank homologeert reorganisatieplan Bart Claes Catering niet

Genk ‐ Ondanks de verpletterende meerderheid van schuldeisers vorige week, weigerde de Rechtbank van Koophandel van Tongeren vandaag het reorganisatieplan van de NV Bart Claes te homologeren.

“Dit hadden we helemaal niet zien aankomen.” reageert Bart Claes. ”Het is dan ook volslagen onbegrijpelijk. Ons reorganisatieplan is in volle uitvoering en werpt duidelijk vruchten af. We hadden een heel sterk eerste kwartaal en maar liefst 94% van de schuldeisers gaven ons vorige week nog hun volste vertrouwen. Ik begrijp het echt niet. De voorbije maanden hebben we in alle openheid keihard gewerkt onder toezicht van twee gerechtsmandatarissen. Zij hebben ons continu begeleid bij het opstellen van een reorganisatieplan dat in elk opzicht voldoet aan de Wet betreffende de Continuïteit van de Ondernemingen (WCO).”

Het bedrijf heeft nu acht dagen om zich te beraden. Dan moet het laten weten of het tegen deze uitspraak in beroep gaat.

“In oktober vieren we ons 25-jarig bestaan!” geeft Bart Claes zich alvast niet gewonnen. “En iedereen die een feest of evenement heeft geboekt in een van onze uitbatingen mag gerust zijn: dat feest zal plaatsvinden! Daar sta ik voor garant. Als 94% van de ondernemers met wie we al jarenlang nauw samenwerken ons hun vertrouwen geven en zeggen dat dit bedrijf moet voortbestaan, dan komt dit vonnis ons verschrikkelijk onlogisch over. Als ondernemer blijf ik er staan voor mijn klanten, samen met mijn medewerkers en mijn collega ondernemers. En dat zal ook nu zo zijn.”

Het bedrijf wenst hier verder niet over te communiceren.

www.bartclaes.be

Bart Claes NV - Henry Fordlaan 39 - 3600 Genk
T. 011 28 61 00 - info@bartclaes.be

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik25-4-2012 14:55:19

Oeps - zie net dat die eerste link een gelijkaardige info is. Sorry voor dubbel gebruik meisjes!

Tamara
8-9-2012
 Meld misbruik25-4-2012 17:58:35

Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Moet ik nu ongerust zijn of niet? Hij kan wel zeggen alle feesten gaan door maar hoe zeker kunnen we ervan zijn. Niet leuk!

Nele
25-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 20:40:36

tja dit is nu omdat het in de pers verschijnt maar je kan evenzeer een andere onbekende zaal hebben waar ze twee weken op voorhand bellen dat ze failliet zijn , ZEKER ben je nooit .
groetjes

Marjolein
30-4-2012
 Meld misbruik26-4-2012 9:32:39

Hey Tamara,
wij zijn gisterenavond nog in Hof ten Steen geweest en Jorun stelde ons toch alvast helemaal gerust... ik weet het, dat zijn geen woorden en het biedt geen zekerheid, we kunnen alleen maar hopen dat het ook effectief zo is. Waarschijnlijk zal je tegen de zomer wel meer weten!
Groetjes

Tamara
8-9-2012
 Meld misbruik27-4-2012 8:14:19

Hey Marjolein,

Daarmee dat we Jorun gisterenavond niet vastkregen :)
Jou trouw komt erg dichtbij, geniet ervan!!!

Groetjes,

Tamara

Paraplu

Meld misbruik7-5-2012 14:44:38

Men gaat in beroep en de nieuwe zaak wordt geopend op 21 juni. Tot bij de uitspraak van die zaak (wie weet hoe lang dat nog kan duren) zal men dus beschermd zijn tegen de schuldeisers.

Sowieso zou ik me geen zorgen maken als ik jullie was. De groep bestaat uit vele zaken en als er een failliet zou gaan, zal men wel werken naar een oplossing zodat de feesten niet in het gedrang hoeven te komen.

Katia
22-6-2013
 Meld misbruik19-8-2012 16:39:39

Ja, maar wat met de feesten van 2013... ik vrees voor onze waarborg :-/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...