Nu Online
Momenteel zijn er 600 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerste pas bruidsjurk

25-4-2012 13:58:28
Hallo allemaal

Nu zit ik toch met een klein vraagje. Heb hier al gemerkt dat de meeste bruidjes onder jullie al een heel tijdje op voorhand hun eerste pas hebben. Wij trouwen op 1 sept 2012 en ik heb mijn eerste pas redelijk laat lijkt me dan zo. Ik zou de eerste keer moeten gaan op 8 aug. Ik heb mijn kleed besteld bij "Bruidshuis De Pereboom" . Nu begin ik mij toch een beetje ongerust te maken dat dit misschien aan de late kant is. Ik heb de jurk al besteld van heel begin januari.

Wat denken jullie ervan, zou ik toch niet bellen om de datum proberen te vervroegen of dit gewoon zo laten en op de winkel te vertrouwen? Vind 3 weken tussen de eerste pas en de trouwdatum zelf toch een beetje weinig als er dan nog iets aan moet verandert worden.

Groetjes Miranda

Miranda
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1061

Els
2-6-2012
 Meld misbruik25-4-2012 14:11:01

Hey Miranda, ik trouw op 2 juni en heb morgen mijn eerste pas. Ik vertrouw erop dat ze in de winkel wel genoeg ervaring hebben en dat ze weten hoeveel tijd ze daarvoor nodig hebben, en dat dat bij allemaal wel zo een beetje hun manier van werken is...
Ik was eerst ook een beetje in paniek, omdat ik dacht dat dit te laat was. Heb dan ook paar keer terug gebeld naar de winkel, maar daar garandeerde ze mij dat het allemaal in orde komt. En langs de andere kant ben ik ook wel blij dat het zo laat is, als er nog wat kilo'tjes afgaan ondertussen :-)

Dus ik zou de datum laten. Als je je meer op je gemak voelt, door het iets te vervroegen, dan moet je eens informeren in de winkel. Maar ik zou precies ook niet veel vroeger gaan... Maar das weer beetje een persoonlijke mening eh.

Succes nog!

Groetjes,
Els

Ilse
1-9-2012
 Meld misbruik25-4-2012 14:12:57

Wij huwen ook op 1 september, ik heb mijn eerste pasbeurt achter de rug en moet half aug terug voor de 2de pasbeurt.
Ze zeiden me dat er dan nog zeker tijd genoeg was, moest er nog iets gewijzigd moeten worden dus ....
ik denk dat 8 aug niet te laat is voor de winkel maar persoonlijk zou ik het ook te laat vinden ;)
Je kan altijd eens horen hé of jouw jurk al binnen is en dan eventueel je eerste pasbeurt vervroegen.
Je moet doen waar je je zelf goed bij voelt.

Groetjes Ilse

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik25-4-2012 14:59:30

Hey,
Ik heb men kleed in oktober besteld en heb men eerste pas 19 mei. Nadien nog eens in juni en in juli trouwen we.
Ik dacht ook dat het laat was, maar heb er wel vertrouwen in.

Groetjes

Leslie
29-9-2012
 Meld misbruik25-4-2012 15:04:54

Hey

Ik heb mijn jurk begin oktober gekocht en moet ook pas eind augustus voor de eerste keer gaan passen terwijl wij al trouwen op 29 september. Ik heb er ook even achter geïnformeerd omdat ik dit ook heel laat vond maar de mensen van de winkel verzekerden me dat ze maar een weekje nodig hebben om alle aanpassingen te doen. Ook voor de kilootjes die er door de trouwstress mss afgaan is dit goed. Ik zou me geen zorgen maken. Je kan wel altijd even bellen om je gerust te stellen he.

groetjes

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik25-4-2012 19:03:45

Wij trouwen op 31 augustus en ik heb mijn eerste pas zaterdag 28 april De volgende pas weet ik nog niet... Ik vind het persoonlijk ook een beetje laat, maar de winkel zal wel weten wat ze doet zeker.

Groetjes

sven
10-8-2012
 Meld misbruik25-4-2012 19:10:40

hey
wij trouwen op 10/08 en heb men eerste pas 8 mei de volgende weet ik nog niet, ze hebben me gezegd dat de eerste pas 3 maand voor de trouw is

grtjs vanessa

cindy
22-9-2012
 Meld misbruik25-4-2012 19:22:00

Hoi,wij trouwen op 22 sep en ik moet ook maar eind aug voor de eerste keer gaan passen,ik denk dat het van winkel tot winkel een beetje afhangt,vond het eerst ook redelijk laat maar zoals hier boven al is aangehaald: in de winkel zullen ze wel weten wat ze doen zeker. (hoop ik).

Janine
30-6-2012
 Meld misbruik25-4-2012 22:12:22

Hoi, bij ons is de trouwdatum 30 juni en ik moet maar 31 mei voor m'n eerste pas teruggaan.
Er is dan nog tijd genoeg om aanpassingen te doen.
Misschien dat ze dit speciaal wel zo laat zetten, omdat er in mei heel veel mensen trouwen en dan hebben ze voor hen ook tijd genoeg voor aanpassingen.
Op 'n maand is er nog veel tijd he, en in de vakantieperiode zal dit voor de winkel mss ook niet zo eenvoudig te regelen zijn.

Groetjes!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik26-4-2012 9:07:06

ik heb op 12 april mijn eerste pas gehad en trouw volgende week zaterdag

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info