TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
2-6-2012
|
25-4-2012 14:11:01
Hey Miranda, ik trouw op 2 juni en heb morgen mijn eerste pas. Ik vertrouw erop dat ze in de winkel wel genoeg ervaring hebben en dat ze weten hoeveel tijd ze daarvoor nodig hebben, en dat dat bij allemaal wel zo een beetje hun manier van werken is... Ik was eerst ook een beetje in paniek, omdat ik dacht dat dit te laat was. Heb dan ook paar keer terug gebeld naar de winkel, maar daar garandeerde ze mij dat het allemaal in orde komt. En langs de andere kant ben ik ook wel blij dat het zo laat is, als er nog wat kilo'tjes afgaan ondertussen :-)
Dus ik zou de datum laten. Als je je meer op je gemak voelt, door het iets te vervroegen, dan moet je eens informeren in de winkel. Maar ik zou precies ook niet veel vroeger gaan... Maar das weer beetje een persoonlijke mening eh.
Succes nog!
Groetjes, Els
|
|
Ilse
1-9-2012
|
25-4-2012 14:12:57
Wij huwen ook op 1 september, ik heb mijn eerste pasbeurt achter de rug en moet half aug terug voor de 2de pasbeurt. Ze zeiden me dat er dan nog zeker tijd genoeg was, moest er nog iets gewijzigd moeten worden dus .... ik denk dat 8 aug niet te laat is voor de winkel maar persoonlijk zou ik het ook te laat vinden ;) Je kan altijd eens horen hé of jouw jurk al binnen is en dan eventueel je eerste pasbeurt vervroegen. Je moet doen waar je je zelf goed bij voelt.
Groetjes Ilse
|
|
Ann
21-7-2012
|
25-4-2012 14:59:30
Hey, Ik heb men kleed in oktober besteld en heb men eerste pas 19 mei. Nadien nog eens in juni en in juli trouwen we. Ik dacht ook dat het laat was, maar heb er wel vertrouwen in.
Groetjes
|
|
Leslie
29-9-2012
|
25-4-2012 15:04:54
Hey
Ik heb mijn jurk begin oktober gekocht en moet ook pas eind augustus voor de eerste keer gaan passen terwijl wij al trouwen op 29 september. Ik heb er ook even achter geïnformeerd omdat ik dit ook heel laat vond maar de mensen van de winkel verzekerden me dat ze maar een weekje nodig hebben om alle aanpassingen te doen. Ook voor de kilootjes die er door de trouwstress mss afgaan is dit goed. Ik zou me geen zorgen maken. Je kan wel altijd even bellen om je gerust te stellen he.
groetjes
|
|
Serena
31-8-2012
|
25-4-2012 19:03:45
Wij trouwen op 31 augustus en ik heb mijn eerste pas zaterdag 28 april De volgende pas weet ik nog niet... Ik vind het persoonlijk ook een beetje laat, maar de winkel zal wel weten wat ze doet zeker. Groetjes
|
|
sven
10-8-2012
|
25-4-2012 19:10:40
hey wij trouwen op 10/08 en heb men eerste pas 8 mei de volgende weet ik nog niet, ze hebben me gezegd dat de eerste pas 3 maand voor de trouw is
grtjs vanessa
|
|
cindy
22-9-2012
|
25-4-2012 19:22:00
Hoi,wij trouwen op 22 sep en ik moet ook maar eind aug voor de eerste keer gaan passen,ik denk dat het van winkel tot winkel een beetje afhangt,vond het eerst ook redelijk laat maar zoals hier boven al is aangehaald: in de winkel zullen ze wel weten wat ze doen zeker. (hoop ik) .
|
|
Janine
30-6-2012
|
25-4-2012 22:12:22
Hoi, bij ons is de trouwdatum 30 juni en ik moet maar 31 mei voor m'n eerste pas teruggaan. Er is dan nog tijd genoeg om aanpassingen te doen. Misschien dat ze dit speciaal wel zo laat zetten, omdat er in mei heel veel mensen trouwen en dan hebben ze voor hen ook tijd genoeg voor aanpassingen. Op 'n maand is er nog veel tijd he, en in de vakantieperiode zal dit voor de winkel mss ook niet zo eenvoudig te regelen zijn.
Groetjes!
|
|
dorien
5-5-2012
|
26-4-2012 9:07:06
ik heb op 12 april mijn eerste pas gehad en trouw volgende week zaterdag
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|