Terug naar overzicht
Hey Natascha,Eerst en vooral : welkom! :)Wij trouwen ook in juli 2013 en doen het ook retro/rockabilly ;). Ik ben ondertussen al een paar maandjes aan het rondkijken en voor mooie huwelijkskledij in retro stijl is het hier in België maar povertjes. Op het internet vind je heel mooie jurken aan betaalbare prijzen. Je kan ze zo bestellen, of laten namaken bij een naaister in de buurt (meestal niet zo duur). www.unique-vintage.com is mijn favoriete site, en op www.offbeatbride.com vind je ook heel wat inspiratie.Met een zaal kan ik je niet helpen, Peer is niet direct mijn buurt.Veel succes ermee en vergeet vooral ook van het plannen niet te genieten!x Karen
Hey meid, leuk, we kunnen samen aftellen & dan ook nog in hetzelfde thema :)Bedankt alvast voor de tips, nu weet ik weer wat doen in mijn zwangerschapsverlof :) xx
Hey Natascha,Wij trouwen 19mei 2012 dus voor ons begint het op te korten, wij hebben ons feest in feestzaal concordia re peer, echt een heel mooie zaal.Grtz
Wij hebben volgende feestzalen bezocht: Concordia (Peer), Pakhuys (Bree), Acaciahof (Overpelt) en Het Kompenhof (Neerpelt). Veel plezier met de zoektocht!
Hallo,In Amsterdam is een hele mooie Vintage winkel vol mooie spullen van Betty page en vele andere mooie merken.www.ilovevintage.nl Amsterdam in de herengracht echt de moeite voor een uitstap!Er is in Achel een super mooie feestzaal bijgekomen pas geopend Michielshof heeft een lounge sfeer en is een aanrader!ook de prijs !Veel succes!