Terug naar overzicht
Hoi Leslie!Als je mij je emailadres geeft, kan ik je de offerte die wij kregen eens doorsturen! Dan heb je een beeld van wat alles kost...Groetjes
@ Tiffanie, kan je mij deze ook eens bezorgen?Bedankt!rebecca.saelens@eandis.be
Voila, verstuurd, Rebecca!
Tiffanie, je mag dit naar mij ook zenden:janine.huijbregts@gmail.comMerci alvast he!
Tiffanie, Zou je ze naar mij ook is willen doorsturen alstublieft?wendy.mannaert@telenet.bemercikes
Onze bloemist zei ons dat we moeten rekenen op +/- 1€ per cm bloemstuk, dus een altaarstuk van 80 cm zou ongeveer 80 euro kosten. Verder hebben wij ook - een stuk op de preekstoel, 40 euro- 2x 3zuilen in het gangpad met bloemstukjes op (ipv bloemen aan de stoelen), 6 x 30€wij laten enkel het stuk op de preekstoel achter in de kerk, de andere bloemen nemen we mee naar de feestzaal om het daar aan te kleden. Groetjes,Marjolein
Hey Leslie,Wij betalen voor het altaartstuk 75à100 euro (afhankelijk van wat we exact willen)Voor de bloemen aan de stoelen (gerbera met gipskruid en een groen blad erachter) is het 2 euro het stuk (we nemen 16 stuks = 8 rijen aan beide kanten)Voor het leveren en plaatsen in de Kerk betalen we 12,50 euro. Dit komt voor ons neer op een totaal kost tussen de 119,50 euro en de 144,50 euro.We konden voor de stoeldecoratie ook kiezen voor rozen, maar dan kwam het al neer op 5 euro per stuk.Ik weet niet of we voor de rest nog voor decoratie zorgen, dat moet ik nog met m'n toekomstig ventje bespreken :-)Groetjes!
@ Tiffannie: mijn mailadres is leslie.debacker@hotmail.comAlvast bedankt!!Dank je dames, nu heb ik toch ongeveer al een idee!