Terug naar overzicht
tussen de 600 a 700 euro inclusief dj
Beste Bea,Ik weet niet of je een band wilt, maar ik ben ook te boeken in combinatie met een dj. Dan zing ik inderdaad een of twee sets (naar keuze en ook de muziekgenre is naar keuze) en dan eindigd de dj het feest. Ik heb een vaste dj, maar ik werk ook samen met andere dj's. Of als jullie zelf al een dj hebben, is dat ook geen probleem. Meer informatie over mij op www.patriciafoort.nl Groeten,Patricia
ik betaal 850€ voor een hele middag live muziek
Dag Bea, Als je sil, neem dan is even een kijkje op onze site www.musinc.be . Origineel en betaalbaar entertainment! Bv ons 'party project" een combinatie tussen Live muziek en DJ ... Veel succes met de planning van je feest!!
Wij kunnen alvast live komen spelen voor dat de DJ begint (dit hebben we al vaker gedaan)graag even contact (mailadres en telefoonnummer vind je op de site van onze groep alsook extra informatie www.shift-lock.be)
Dag BeaMisschien is The Almost Swinging Jazz Band ook wel een optie. (verschillende formules mogelijk in kwartet, kwintet of sextet)www.almostswinging.be. Contacteer me gerust voor een vrijblijvende prijsofferte!Tom 0485 / 68 12 85tomvanleeuwen@hotmail.com