TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eline
23-6-2012
|
25-4-2012 19:54:14
Ik vind persoonlijk dat je er dan best geen grootouders op vermeld, ik zou ook niet weten waarom dat die mee op de uitnodiging moeten staan? Ouders is toch meer dan genoeg indien het dan toch iets traditioneler moet zijn. Betalen de grootouders soms het feest mee? Zoja, kan ik hun redenering nog volgen, zo nee, dan vind ik het helemaal absurd. Moest ik in jouw situatie zijn, GEEN vermelding grootouders uit respect voor het feit dat jij jouw grootouders al hebt moeten afgeven!
|
|
Aurelia
6-7-2012
|
25-4-2012 19:58:04
Hey Eline,
nee zijn grootouders betalen niet mee voor het feest. Maar zij zien dit blijkbaar als uiting van respect. Nu denk ik er ook hetzelfde van als jij dat zij respect moeten hebben dat ik geen grootouders meer heb. Maar, wat doe je eraan als zij erop staan dat ze vermeld worden op de uitnodiging en dan zeggen zijn ouders dat het zo moet. Ik heb mij mijn weten nog geen enkele uitnodiging in mijn handen gekregen waarop grootouders staan. Zelfs mijn broer en 2 zussen hebben dit niet gedaan bij hun huwelijk.
Groetjes, Aurelia
|
|
Alessia
7-9-2012
|
25-4-2012 20:02:06
Goh, ik vind het ook heel raar om je grootouders te vermelden op je uitnodiging... Het lijkt me meer iets voor op een doodskaartje, sorry! Wat je wel kunt doen bv. is: samen met onze ouders en grootouders kondigen wij dolgelukkig aan dat we op 6 juli in het huwelijksbootje zullen stappen, met een glimlach die nooit voorbij zal gaan... Maar echt de namen vermelden is natuurlijk wel veel... Je kunt ook gewoon onderaan de uitnodiging schrijven: ouders van...: Grootouders van...: Ti's hoe dat je het zelf liever hebt!
|
|
Wendy
11-5-2012
|
25-4-2012 21:20:51
hallo ik heb ook nog nooit gehoord dat je je grootouders moet vermelden op je uitnodiging. Wij hebben zelfs onze ouders niet vermeld op de uitnodiging. De uitnodiging is speciaal op ons gemaakt. groetjes
|
|
Caroline
12-5-2012
|
26-4-2012 6:31:28
lijkt me heel raar om die te vermelden, zo heb je een kaart vol met namen en staat er voor de rest nog niks op. Wij hebben zelfs de ouders er niet opgezet, de ouders gaan (op vraag van mij) zelfs niet vermeld worden in het stadhuis. wel jammer voor mijn vriend zijn fantastische ouders, maar de ik wou me het moeilijk moment besparen, mijn ma komt niet, dus geen vermelding.
Ik zou in jullie geval anders doen zoals Alessia zegt.
succes
|
|
ilse
7-8-2010
|
26-4-2012 13:34:50
Op onze uitnodiging werden zelfs onze ouders niet vermeld... wij woonden wel al samen en betaalden ons feest zelf. Ik zou nooit de grootouders erbij zetten en dat heeft niks met respect te maken, vind ik. En ik vind dat Caroline gelijk heeft, op den duur heb je een kaart vol met namen en niks anders. Ik zou het gewoon zo uitleggen aan hun: omwille van het feit dat jij geen grootouders meer hebt en de uitnodiging dan heel onevenwichtig zou zijn, worden er gewoon geen grootouders vermeld. Probleem met trouwen is dat iedereen daar wel zijn gedacht over heeft van hoe het "moet". Niks van aantrekken en gewoon je eigen zin doen, 't is jullie dag tenslotte...
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|