TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Debbie
8-6-2012
|
25-4-2012 20:00:06
Het Angie, ik had net hetzelfde voor! maar ik had wel zelf al eens gebeld in januari om te vragen hoe het zat... Is wel lastig eh!
in welke regio moet het zijn? de namen die je meld zijn mij niet gekend...
groetjes!
|
|
angie
15-9-2012
|
25-4-2012 20:04:53
Hallo,
Jammer hé, je gaat er van uit dat iets geregeld is en dan kan je weer opnieuw beginnen...
Regio Limburg ( Hasselt)
Gr.
|
|
Alessia
7-9-2012
|
25-4-2012 20:08:10
Ik heb Kathleen van Beau-Vie uit Heusden-Zolder. De twee eerste die je noemt waren op mijn datum niet meer vrij, de laatste had ik gecontacteerd voor een bruidskapsel... Het duurde heel lang eer ze een antwoord gaven op mijn mails, dus heb ik iemand anders gevonden. Maar dat is natuurlijk geen ervaring met hun als Visagiste!
|
|
Jolien
22-9-2012
|
25-4-2012 20:19:20
Ik heb els van Ateljee-e. Ik heb mijn proef nog niet gehad, maar ik heb er toch een goed gevoel bij. Snel antwoord, en zeer vriendelijk. En niet duur!
|
|
ilanka
30-6-2012
|
25-4-2012 22:29:19
Ik heb Tanja Dassy, nog wel geen proef gehad maar ik heb er wel vertrouwen in!
|
|
Lilabluestar
14-7-2012
|
25-4-2012 23:27:20
Ik heb ook Tanja Dassy. Ik ben in november al eens langsgegaan voor een proefje om te zien of ik haar zou boeken. Is een opgewekte dame die goed luistert naar wat je wilt. Ze hielp me ook met de dagplanning en helpt me op de dag zelf ook met het aankleden, wat ik wel fijn vind. En ze is echt niet duur.
De eerste ken ik niet maar van Le Visage heb ik al een keer iets minder goede dingen gehoord (maar dat zal niet altijd zo zijn) en bovendien zijn ze behoorlijk duur. Vandaar dat ik ze niet gecontacteerd heb.
Groetjes!
|
|
Jamba
22-9-2012
|
26-4-2012 6:26:20
Bij de laatste had ik geboekt maar nooit reactie gekregen toen ik vroeg wanneer de proef best doorging. Ze heeft mij ook nooit mijn gegevens gevraagd oid. Ik heb toen maar iemand anders gezocht. En wat ik ook vrij bizar vond, via via kreeg ik van iemand ook gegevens en prijzen van een visagiste, die dame werkte ook bij de laatste maar deed het voor 50 euro goedkoper.
|
|
jamina
31-8-2012
|
26-4-2012 14:50:16
Ik heb men eigen zusje, zij heeft pas een hele cursus gedaan over bruids make up, haar eigen make up is altijd super gedaan, zelfs voor ze de hele cursus deed, heb het dus heel goed... Had eerst ook jessica van glit glam, maar doordat men zus me dan kon sminken heb ik haar afgezegt, mss maar een geluk aangezien ik niet veel vroeger dan jou trouw :-)
Veel succes met je zoektocht!!
Groetjes
|
|
Sofie
|
|
|
michel
|
9-5-2012 12:13:22
Ik kan je hiermee van dienst zijn, ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw. Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk. Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.be met vriendelijke groeten, Michel
|
|
barbara
|
6-6-2012 2:33:31
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|