TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
inge
15-9-2012
|
26-4-2012 10:55:38
Hey, wij trouwen de week na jullie. Wat hebben wij gedaan. -gemeente staat vast op 29/6 trouwen we voor de wet: nog formaliteiten inorde brengen -trouwkleed ok -kostuum man:ok -misboekje gemaakt: nog tonen aan pastoor en laten drukken -bruidsboeket besteld -vervoer ok -kostuums suite besproken, nog witte hemden gaan kopen -trouwringen besteld:ok -muziek kerk geregeld -trouwzaal ok:menu nog af te spreken -trouwschoenen voor mij ok, voor mijn man nog te kopen -kledij voor onze kindjes: nog te doen -foto- en videograaf ok -dj: ok -getuigen:ok -bedankjes:ok -ceremoniemeester:ok -uitnodigingen, nog te doen, zou ze willen tegen eind juni versturen dit is het zowel zeker, heb ook grotendeels alles geregeld, maar details moeten nog afgesproken worden met de verschillende mensen het komt wel goed
|
|
Sandra
7-9-2012
|
26-4-2012 10:59:10
Je doet mij nog aan iets denken: muziek voor burgerlijk huwelijk :-) Wij trouwen niet voor de kerk, is wel al een pak werk minder denk ik...ik wou wel graag een alternatieve viering, maar onze feestzaal leende zich er dan weer niet toe. Maar kom, mijn aanstaande heeft gezegd (plechtig beloofd dus) dat we ooit nog wel op een exotisch strand zullen staan met ons 2 om ons 5 jaar huwelijk of zo te vieren, hihi!
Succes nog met voorbereiden!
groetjes!
|
|
Sara
22-9-2012
|
26-4-2012 11:28:52
Oeps, nog véél te regelen!
Wij hebben stadhuis, kleed, DJ, zaal, getuigen, voorlopige lijst, ontwerp uitnodigingen.
Zal maar een grote to -do lijst aanleggen!!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
26-4-2012 11:36:01
Veel succes Sara :-) het komt goed!
groetjes
|
|
Lotte
26-5-2012
|
26-4-2012 11:49:49
Vind dat jullie echt al wel ver staan! Goed bezig zou ik zeggen! Ik trouw exact binnen een maand!! Dit is echt stressen ;) Moet de laatste dingen nog doen, zoals afspreken met fotograaf, DJ,...
Wat ik al zou regelen is de huwelijksreis, dit door vroegboekkortingen. Wij hebben een korting van - 30 % gehad, das wel de moeite dus!
Hoeveel je ook van te voren doet, de laatste weken moet er ook nog geregeld worden. Wij wilden ook graag in aprill alles ten laatste klaar, maar vergeet niet, soms ben je afhankelijk van andere mensen. Je moet op hen wachten, dit is het vervelende!
Veel succes voor de rest!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
26-4-2012 12:03:24
Ja, de honeymoon...we dachten die last minute te boeken, maar dat kan dan weer problemen geven met internationale reispas enz...die gaan we dus op voorhand aanvragen - LAP...nog een TO DO :-) hihi!! En de keuze wordt toch zeer beperkt in last minute...dus huwelijksreis boeken gaan we proberen in juni te doen, blijkbaar geven toch een aantal hotels altijd korting voor honeymoon... Wij gaan boeken bij Globe Travel in Hulst, prijzen liggen daar toch wel lager als ik vergelijk met hier in België...voorkeur gaat naar Kaapverdië...
Veel succes nog Lotte!!!
groetjes
|
|
tamara 7/9/2012
|
26-4-2012 12:11:55
CHECK:
- Gemeente - getuigen - kapper - Feestzaal - Gastenlijst - Fotograaf -trouwjurk bruid - accessoires bruid - kledij en schoenen kinderen - Trouwringen - gastenboek - uitnodigingen - trouwringen - bedankjes
TO DO:
- Bruidswagen zoeken(zou graag een vw busje huren) - Fotolocatie binnen - bruidsboeket(denk dit weekend eens naar de bloemenwinkel te gaan) - DJ (nog deze week beslissen) - iemand voor mijn make up
als ik nog iets vergeten ben, laat het me maar weten
|
|
Sara
22-9-2012
|
26-4-2012 12:15:38
Effe een vraagje over de accessoires bruid: over welke gaat het dan en waar hebben jullie die gekocht? In de bruidwinkel zelf of zijn jullie zelf op zoektoch gegaan? Is het algemeen gezien duurder in de winkel zelf of zijn de prijzen nogal gelijklopend?
Alvast bedankt
|
|
Sandra
7-9-2012
|
26-4-2012 12:22:57
Mijn schoenen heb ik besteld bij brandos, dit zijn ze:
http://www.brandos.be/perfect/francesca-wht/a32158 Staat 79€ maar volgens mij heb ik die goedkoper aangekocht...was 65€ als ik mij niet vergis!
Juwelen komen van Lemony: http://www.lemony.nu/ Was in totaal iets van een 70€ voor een setje met ketting en oorbellen + nog een armbandje in zelfde stijl.
Mijn haarspeld heb ik via etsy besteld: http://www.etsy.com/transaction/68773235 In totaal 85€ (verzendingskosten en douanekosten inbegrepen)
Mijn lingerie is van Marie Jo en heeft 195€ gekost (in mijn gewone lingeriezaak gekocht, is wel zo van de haute lingerie lijn).
groetjes en succes met de zoektocht!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
26-4-2012 12:23:26
Mijn schoenen heb ik besteld bij brandos, dit zijn ze:
http://www.brandos.be/perfect/francesca-wht/a32158
Staat 79€ maar volgens mij heb ik die goedkoper aangekocht...was 65€ als ik mij niet vergis!
Juwelen komen van Lemony: http://www.lemony.nu/
Was in totaal iets van een 70€ voor een setje met ketting en oorbellen + nog een armbandje in zelfde stijl.
Mijn haarspeld heb ik via etsy besteld:
http://www.etsy.com/transaction/68773235
In totaal 85€ (verzendingskosten en douanekosten inbegrepen)
Mijn lingerie is van Marie Jo en heeft 195€ gekost (in mijn gewone lingeriezaak gekocht, is wel zo van de haute lingerie lijn).
groetjes en succes met de zoektocht!
|
|
jamina
31-8-2012
|
26-4-2012 14:42:05
Hoi Sandra
Hier geen september bruidje maar wel een 31 augustus bruidje :-)
Gedaan: Liggen vast * Fotograaf * DJ * 2de trouwkleed is in de maak :-) * Juwelen * Bruidskindjes * Ringen * zaal * Uitnodigingen * Bedankjes Gasten * Bedankjes ouders * B&B * Huwelijksreis * Kapper en make up liggen ook vast * gastenboek/praatpaal * Gemeentehuis (maar is nog niet volledig in orde) * Notaris akte
Nog te doen: * Kostuum bruidegom * Schoenen van beide
Heb je bij brandos dezelfde maat genomen als dat je normaal hebt?? ik ben echt aant twijfelen!! pfff...
Groetjes xx
|
|
Sandra
7-9-2012
|
26-4-2012 16:15:59
Ik heb dezelfde maat genomen als mijn gewone maat en die is perfect! Je kan altijd gratis retourneren bij brandos é...gewoon uw bewijs van de post aan hen bezorgen en je krijgt de kosten terug ;-)! Veel succes nog!
groetjes!
|
|
Melissa
7-9-2012
|
26-4-2012 17:38:07
Hey Sandra, jullie staan inderdaad al ver! Wij trouwen ook op 7 september en door dit allemaal te lezen ben ik tot de conclusie gekomen dat we toch eens dringend terug in actie moeten schieten. De grote dingen zoals de zaal, fotograaf, kleed, DJ en traiteur zijn al wel geregeld maar er komt toch nog veel bij kijken he. Zijn vandaag boeken gaan halen voor de uitnodigingen. Allemaal leuk om te doen maar inderdaad nog veel. Bij ons dan toch :) Veel succes nog (aan alle bruidjes)! Groetjes
|
|
cindy
1-9-2012
|
26-4-2012 17:46:46
hallo sandra wij trouwen op 1 september nog te doen: 2 de pas in augustus uitnodigingen misboekje door pastoor laten goedkeuren kaars is besteld (nog afhalen) ringen besteld (nog afhalen) schoenen voor mijn ventje gemeente (ben vandaag langs geweest en de documenten zijn nog niet allemaal in orde en het is al aangegeven van half september) bruidsboeket reispas(we gaan naar aruba) proefmakeup kledij voor mijn ouders en bruidskindje bedankjes voor ouders en getuigen ik denk dat het dat zowat zal zijn groetjes cindy
|
|
Els
8-9-2012
|
26-4-2012 18:11:04
Hey wij trouwen 1 dagje na jullie en hebben al geregeld: trouwkledij bruid en bruidegom schoenen beiden gemeentehuis, uur en ondertrouw ok vervoer zaal en menu dj uitnodigingen zijn klaar, maandag zien we het resultaat en moeten we de aantallen voor de drukker doorgeven versiering huis bruid trouwringen zijn gekozen, afhalen in augustus fotograaf en fotolocatie huwelijksreis is geboekt getuigen zijn gevraagd
ik denk dat we nu vooral nog moeten werken aan ons misboekje, het bruidsboeket wordt door mijn toekomstig schoonvader gemaakt dus daar moet ik nog een foto voor bezorgen Volgende week gaan we voor de kledij van het bruidsmeisje ons gastenboek is al aangekocht, maar ik wil het nog verder versieren aan de enveloppendoos moet ik ook nog beginnen
Zo te zien redelijk op schema denk ik hé!
nog veel succes met de voorbereidingen! proefmake up is in juni kapster is op de hoogte wel nog proef laten doen
|
|
Sandra
7-9-2012
|
26-4-2012 18:32:31
@ Melissa: terwijl ik de post hier deed, heb ik mijn TO DO's ook nog aangevuld...als je het zo opgelijst ziet staan dan komen er altijd nog dingen bij :-) of besef je toch van oei...nog vanalles te doen :-). Succes nog é!! En we duimen voor prachtig weer op 7 september!!
@Cindy: ik ga morgen ook is mailen naar de gemeente...onze datum en uur liggen van ergens eind augustus vast en die had toen gezegd dat we 6 maand op voorhand zouden mogen langsgaan voor officiële aangifte...daar zijn we intussen voorbij :-). Dus ik zal al maar is horen hoe t daar zit :-)! Veel plezier nog met voorbereiden!!
@ Els: ziet er goed uit é!! de proefjes zullen voor mij ook in augustus zijn...maar dat is het leukste aan de voorbereidingen :-) kleedje passen en proefjes doen...Hihi!!! Succes nog!!
|
|
Nikki
1-9-2012
|
26-4-2012 20:10:14
@ Tamara, Wij trouwen 1 september en hebben een volkswagenbusje vastgelegd bij http://www.split2rent.be/ . Heel leuke, mooie busjes!
|
|
cindy
1-9-2012
|
26-4-2012 20:22:35
hallo sandra tegen ons hadden ze gezegd dat ze ons in maart gingen bellen , heb dan nog wat afgewacht maar moesten vandaag gaan voor onze pas en zeiden dat ze nog al de papieren niet hebben ik ben blij dat we niet de enige zijn maar ik vind toch dat ze veel tijd nodig hebben laat je iets weten als jullie mogen gaan groetjes cindy
|
|
Evelien
1-9-2012
|
26-4-2012 20:56:11
Hey Sandra!
Hier is het volgende al ok:
* Zaal. * Wet (ondertrouw en al is al ok :-)). * Kerk (ondertrouw is hier ook al ok :-)). * Misboekje is opgemaakt en voor 99% goedgekeurd. * Ceremoniewagens. * Ceremoniemeester. * Fotograaf. * Kapster/visagiste. * DJ (is familie). * Kledij bruid en bruidegom. * Schoenen bruid en bruidegom. * Juwelen en lingerie bruid. * Kledij suite voor wat betreft het kostuum van de mannen en de kledij van de mama's. Met mijn vrouwelijke getuigen ga ik 12 mei kijken :-). * Bedankjes gasten zijn besteld. * Bedankjes getuigen zijn al toegekomen. * Ringkussentje is gemaakt. * Enveloppendoos is voor 50% klaar. * Gastenboek is gekocht. * Deel van de versiering is gekocht. * B&B voor de huwelijksnacht is geboekt. * Huwelijksreis is geboekt. * Gastenlijst is samengesteld. * Ringen zijn besteld. * Tekst voor de uitnodigingen is samengesteld.
Onze to do's:
* Menu bespreken met de feestzaal (dit weekend). * Uitnodigingen bestellen (volgende week). * Uitnodigingen uitdelen (begin juni). * Bruidskaars bestellen. * Menukaartjes, naamkaartjes, cover voor misboekjes, enz bestellen (in dezelde lay-out als de uitnodigingen :-)). * Bedankjes voor de kinderen voorzien. * Bloemen voorzien (is familie). * Proef kapsel & make-up doen. * 2de pas in augustus van mijn trouwkleed. * Internationale paspoorts bestellen. * ...
Ik wil ook graag zoveel mogelijk voor de zomer gedaan hebben want op 1 augustus beginnen ze met onze bouw en dan gaan we het al druk genoeg hebben ;-).
Groetjes!
Evelien
|
|
Sandra
7-9-2012
|
27-4-2012 8:41:15
@ Cindy: ik ga het hier zeker posten als het in orde is, de ondertrouw ;-)!
Go go go Evelien! Je staat ook al ver hoor! Goed bezig! Oh ja...bouwen en trouwen...dat is druk samen é!! Geniet nog van de voorbereidingen!
Net nog een TO DO afgevinkt: enveloppendoos besteld bij tutje en kiki in zelfde lay out als onze uitnodiging...ben al benieuwd naar het resultaat!! :-)
groetjes!
|
|
Vicky
15-9-2012
|
27-4-2012 13:53:45
waw, ik dacht dat wij al ver stonden... wij trouwen op 15/09 en hebben al: mijn trouwkleed (net 2de pas gehad, terug op 11 augustus) mijn lingerie mijn schoenen kostuum en das van mijn toekomstige gemeentehuis rent-a-priest (wij doen ceremonie in de tuin van de feestzaal) feestzaal discobar fotograaf bruidswagen (rode vw kever, want wij hebben "een rode draad" in ons huwelijk, iedereen wordt dus gevraagd om een toets rood te dragen, kan vanalles zijn) make up (wel nog proef laten doen) openingsdans huwelijksreis geboekt naar Malta
nog te doen: kledij en schoenen van onze kinderen haar.... ceremonie schoenen toekomstige trouwringen accessoires voor mij en kids uitnodigingen
ik vergeet zeker vanalles!! help, we gaan dringend in actie moeten schieten, dus...
|
|
Alessia
7-9-2012
|
27-4-2012 17:38:05
Wat we nog moeten doen: uitnodigingen definitief goedkeuren + uitdelen, boeketje bestellen, schoenen bruidegom, lingerie bruid, proefkapsel en make-up, menu definitief vastleggen, muzieklijst, openingsdans kiezen, afspraak voor mijn nagels maken, versiering eerste feestzaal -maar dat heb ik uit de hand gegeven-, bedankjes maken -we hebben ze wel al-... En werk vinden :D -heb vandaag besloten te stoppen-... Veel details dus, maar de grote lijnen zijn af. Ah jah afspraken met dj, video,... Zullen ook deze zomer doorgaan. Groetjes
|
|
Sandra
7-9-2012
|
27-4-2012 18:35:42
@Vicky: je hebt nog tijd en de belangrijkste zaken liggen vast ;-) komt goed! succes nog! :-)
@Alessia: elk einde is een nieuw begin, dus er is een nieuwe uitdagende job op jou aan het wachten ;-)! succes met die zoektocht en ook nog veel plezier met de wedding voorbereidingen!!
|
|
tamara 7/9/2012
|
24-5-2012 12:08:42
is er iemand die eens hun draaiboek van hun huwelijksdag zou willen doorsturen naar mij
CHECK:
- Gemeente - getuigen - kapper - Feestzaal - Gastenlijst - Fotograaf -trouwjurk bruid - accessoires bruid - kledij en schoenen kinderen - Trouwringen - gastenboek - uitnodigingen - trouwringen - bedankjes -bruidswagen - dj - make up
TO DO:
- Fotolocatie binnen - bruidsboeket(volgende week bespreking) - zaterdag menu bespreking
mijn lijstje to do begint te korten ;-)
|
|
gino
31-8-2012
|
17-7-2012 14:49:45
Hey sandra, ik lees hier dat je ook uw zaal gaat voorzien in een soort 'lounge'stijl. Heb je nog iets voorzien buiten die papieren lampionnen? Wij hebben enkele witte lounge - zetels gehuurd voor onze dag... ik zou graag nog de hele zaal willen voorzien van loungelichten... spotsen die op de muur schijnen vanonderuit... alleen weet ik niet of de hele zaal tijdens het eten genoeg verlicht zal worden. Of hoe doe jij dat?
grts
|
|
Sandra
7-9-2012
|
17-7-2012 14:59:07
Hoi,
Die lampionnen is een apart verhaal :-) ik hoop dat ze op tijd bij mij geraken :-).
Wij hebben onder de lounge set (zitplaats voor 35 pers dacht ik) ook een turquoise tapijt voorzien en daar zat ook verlichting bij (eerder gedempt licht). Bij ons heeft de zaal zelf ook wel verlichting die tegen de muur naar boven schijnt...en wsl gaan wij daar zo een gekleurde filter tss steken (wel speciale folie die niet brandbaar is).
We hebben ook 2 LED aircones (zo van die kegels dus) wisselen van kleur...3 meter hoog...
Eum, dan ook een turquoise loper (die loopt van buiten, door de gang tot ingang zaal) Op de lounge tafeltjes gaan wij vooral theelichtjes zetten denk ik... En eens het dansfeest begint, gewoon de verlichting van de lichtbrug... In de zaal zelf hangt nogal 'fel' licht - zoals daglichtlampen bijna...is te koel...maar voor overdag is dat nog ok...
We moeten dringend nog eens langs de zaal om te kijken wat en hoe...tis al weer te lang geleden dat ik ze nog heb gezien!! :-)
groetjes en succes nog!
Sandra
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|