Terug naar overzicht
ik denk persoonlijk dat een drukker dat niet gaat doen, tenzij zij ook een grafisch bureau hebben. Hun ' job' is normaal gezien te drukken wat jij aanlevert en eventueel nog kleine formaat aanpassingen te doen. Al de rest ga je ofwel moeten bijbetalen of wel door een grafisch ontwerpen/fotograaf moeten doen of zelf aan de slag gaan. Heb je een kleurenprinter thuis? dan kan je normaal gezien wel in bruintinten drukken hoor, anders even de printer van iemand lenen?ik bewerk mijn foto's thuis zelf dus als je hulp nodig hebt laat dan maar weten
Wij hebben ook gewerkt met een drukker, maar we hebben ervoor gezorgd dat het perfect was zoals wij wilden, we hebben ook geen gekleurd papier gekozen maar voor een gekleurde achtergrond wat eigenlijk op hetzelfde neer komt, De drukken wou de aanpassingen desnoods wel allemaal doen, maar dan kwamen daar weer extra kosten bij natuurlijk, we hebben het bij de drukker laten drukken omdat we een insteekhoes hadden met onze uitnodiging erin eigenlijk, we hebben wel het snij en plak werk zelf gedaan, maar dat was niet zoveel
Dank je voor de antwoorden!Jullie hebben gelijk dat dit eigenlijk het werk van de drukker niet is. Het was wel een beetje frustrerend dat ik een goeie foto moet afleveren niet wetend hoe het resultaat in bruin gaat zijn. Maar eind goed al goed. Doordat ik de foto zo licht mogelijk heb gemaakt met een programmaatje, is resultaat nu naar wens :-)De drukker heeft wel wat geduld moeten hebben met ons, want ik heb verschillende probeerseltjes gevraagd alvorens ik uiteindelijk met de juiste foto ben afgekomen ... :-)