Nu Online
Momenteel zijn er 515 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau bruidegom

26-4-2012 12:51:57
Hey bruidjes,

Met nog 57 dagen op de teller ben ik op zoek naar een cadeau voor mijn aanstaande.
Aangezien hij twee dagen na onze trouw verjaart (terwijl we in Venetie zitten) mag het
een iets duurder geschenk zijn (tussen de 200-700 euro). One note: hij HAAT horloges,
dus dat valt al af. Iemand een ander idee?

En bij deze ook de vraag: wat geven jullie aan jullie bruidegom de dag van (of na) de trouw?

Veel liefs,

Katrien

Katrien
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 933

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik26-4-2012 13:01:06

Hangt er van af wat jij wil geven? Iets persoonlijks of eerder en gimmick dat hij graag zou hebben?

Een canvas met een foto van jullie op, een iphone of ipad, iets voor de auto of een hobby dat hij graag doet, een bongobon voor een weekendje weg, een wellnessarrangement, ...

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik26-4-2012 13:04:25

ik ga voor ons 3 jaar samenzijn in juni proberen nog een boudoir fotoshoot te doen en dan de foto's daarvan kado te geven aan hem. Ik denk dat hij dat wel super leuk zou vinden en origineel.

en anders jah gadgets of ontvoer hem voor een weekendje weg nadien ofzo en zeg hem gewoon dat hij het wel zal merken wanneer zijn kado er komt?

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik26-4-2012 17:26:12

Ik heb nu maandag mijn boudoir shoot! Is een cadeautje voor ons allebei dan want ik mag me lekker laten opmaken en hij krijgt nadien de foto's en de bijhorende setjes lingerie om uit te pakken ;)

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik26-4-2012 19:28:08

@lilabluestar: welke fotograaf heb je en waar ga je shooten?

Laura
30-6-2012
 Meld misbruik26-4-2012 20:56:35

Hoi hoi, Ook ik ga een boudoir fotoshoot doen en hem dit kado geven op de avond voor de trouw. De shoot is voor zaterdag gepland. Ik heb Siri van boudoirdeluxe gekozen. Ben van Ham (limburg). Ik denk wel dat de meeste mannen dit een superkado zouden vinden. Groetjes Laura

Lincy
7-7-2012
 Meld misbruik28-5-2012 12:27:56

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...