Terug naar overzicht
Hangt er van af wat jij wil geven? Iets persoonlijks of eerder en gimmick dat hij graag zou hebben?Een canvas met een foto van jullie op, een iphone of ipad, iets voor de auto of een hobby dat hij graag doet, een bongobon voor een weekendje weg, een wellnessarrangement, ...
ik ga voor ons 3 jaar samenzijn in juni proberen nog een boudoir fotoshoot te doen en dan de foto's daarvan kado te geven aan hem. Ik denk dat hij dat wel super leuk zou vinden en origineel.en anders jah gadgets of ontvoer hem voor een weekendje weg nadien ofzo en zeg hem gewoon dat hij het wel zal merken wanneer zijn kado er komt?
Ik heb nu maandag mijn boudoir shoot! Is een cadeautje voor ons allebei dan want ik mag me lekker laten opmaken en hij krijgt nadien de foto's en de bijhorende setjes lingerie om uit te pakken ;)
@lilabluestar: welke fotograaf heb je en waar ga je shooten?
Hoi hoi, Ook ik ga een boudoir fotoshoot doen en hem dit kado geven op de avond voor de trouw. De shoot is voor zaterdag gepland. Ik heb Siri van boudoirdeluxe gekozen. Ben van Ham (limburg). Ik denk wel dat de meeste mannen dit een superkado zouden vinden. Groetjes Laura