Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

meningen over de Hezehoef in Olen

26-4-2012 13:19:08
Hallo iedereen!
Mijn vriend en ik trouwen in de zomer van 2013. We hebben al véél zalen bezocht in de buurt van Mol-Geel-Turnhout. Zo is ons oog ook gevallen op de Hezehoef in Olen. Is iemand daar al geweest? Wat zijn jullie eerlijke meningen (positief en negatief) over het personeel, het eten, de accomodatie...?

Alvast bedankt! Sofie

sofie
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1399

stef
1-9-2012
 Meld misbruik26-4-2012 13:23:54

ik ga dit ook ff volgen

Wij trouwen op 1 september en geven ons feest in de hezehoef
tot nu toe is alles goed verlopen met de eigenaar, een zeer vriendelijk en correct man, de hezehoef is echt een prachtige locatie, en heb er zelf al heel wat goeds van gehoord.

Lotte
26-5-2012
 Meld misbruik26-4-2012 13:39:32

Hej Sofie,
ziet er mij een heel mooie zaal uit, maar ben er zelf nog niet geweest.
Ben je al eens gaan kijken in het nieuwe voetbalstadion van Dessel Sport?
Dit is volledig nieuw en er is ook een hele mooi zaal beschikbaar.
Wel meer moderner dan de Hezehoef.

Veel succes met je zoektocht!

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik26-4-2012 23:12:09

hoi hoi

wij hebben zelf gekozen voor de vlasschaard in hulshout zeer mooie zaal en tuin ook erg goede prijzen en de mensen staan echt voor alles open en helpen u perfect verder!

pascale
2-6-2012
 Meld misbruik27-4-2012 9:05:22

Wij zijn er ook geweest om te informeren voor onze trouw. Wij hebben het niet gekozen omdat er ook meedere feesten op 1 dagen kunnen zijn, en ik zie daar alleen maar nadelden in, als er meerdere feesten zijn. (geluid van ernaast, personeel tekort omdat ze ernaast aan het opdienen zijn,....)

Over de zalen geen commentaar hoor, want ik vind ze heel mooi, en op de foto's die wij gezien hebben, zijn de prachtig aangekleed. Over het eten kan ik niks zeggen want daar heb ik geen ervaring mee. Ik weet wel dat er enorm veel keuze is in eten.. :-)

als ik nog een tip mag geven, Het Bourgondisch huis in Mol is héél goed. Je kan het ook volledig afhuren voor een feest.

Groetjes. x.

sofie
20-7-2013
 Meld misbruik29-4-2012 16:27:28

hoi hoi, bedankt voor de reacties!
Wij hebben gisteren onze zaal vastgelegd en we hebben toch gekozen voor Den Eyck in Kasterlee.

xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info