Terug naar overzicht
wel euhm, bij ons was het ook zo druk de afgelopen maand en ik had toen ook veel stress, eigenlijk het hele gebeuren was voor mij stressvol. en nu een weekje voor de trouw heb ik niets van stress. eens alles in orde was, feestzaal, dj, ... is de stress zo weggevloeid. moet wel zeggen dat ik nog niet weet hoe het volgende week zal zijn met de stress, voorlopig alles rustig! heb wel alvast nog volgende woensdag een hotstone en een wellness geboekt. moet wel zeggen heb al een weekje zo het gevoel dat ik niet veel meer iets stom mag tegekome, zoals een blauwe plek of een blauw oog of iets anders heel stom ik zou mij beter in een glazen kastje willen zetten tot volgende week! maar helaas moet nog 2 dagen werken, ik sta vol blauwe plekken en heb een droge vlek onder mijn oog . ach ja de stress zal wel minderen eens je meer overzicht hebt in alle zaken die in orde zijn gebrachtgroetjes jana
Hej Jana,bedankt voor de geruststelling :)Voor de blauwe plekken ben ik zalf gaan halen dat deze sneller weggaan, ben dus een beetje voorbereid! Hoop dat het allemaal nog inorde komt :)Jij nog veel succes en doet da goed hé ;)