Terug naar overzicht
Wij geven in de kerk de papa's en getuige een fles wijn en de mama's een boeket bloemen. Na de trouw krijgen ze een ingekaderde foto van die dag...
bij mij krijgen de 'speciale gasten' de bloemen die op tafel stan mee naar huis als bedankje. verder hebben we een gepersonaliseerd doosje met hartvormige snoepjes in de themakleuren van ons huwelijk voor iedereen en felgekleurde lollies met lint in de themakleur voor de kleintjes.
goh voor de getuigen geven we 1 serieuzer cadeau + grappige dingen zoals muntjes, zakdoeken,... en voor de ouders gaan we een bongobon kopen om te gaan eten
ja denk dat het hier ook bongobon gaat worden voor getuigen en ouders maar het is en blijft toch moeilijke keuze...hoor hier en daar ook bedrukte wijnkistjes lijkt mij ook heel leuk maar waar laat je zoiets maken heb het nog nergens hier in de buurt(hasselt) gezien.
mijn verloofde heeft van één van zijn patienten (zit ook in de medische sector) een hoefijzer cadeau gekregen, die gegraveerd was. Heel origineel vond ik dat. en wij gaan dit waarschijnlijk ook wel aan de ouders cadeau doen. je vind ze op www.hoefijzer.nl
Hey! Wij trouwen op 16 juni en zoeken ook een cadeau voor onze ouders! Zij sponsoren namelijk onze hele trouw dus ze mogen eens in de bloemetjes gezet worden. Hebben jullie ideetjes?Bedankt!