Terug naar overzicht
ik zou ze begin juni wegdoen of opsturen. wij hebben ze begin februari opgestuurd en weg gedaan en ze moesten eind maart bevestigen. ben blij dat ik ze op die datum heb laten bevestigen, zo hadden wij nog wat speling met de maand april om alles in orde te brengen met de tafels enzo.
Wij trouwen ook 1 september! Onze uitnodigingen zullen eind juni de post opgaan! Onze genodigden zijn reeds een tijdje op de hoogte van onze trouwdatum door middel van een website die ik zelf ontworpen heb. Is een leuke tip: super leuk om te doen en je kan er echt iets heel persoonlijk van maken! Veel succes nog met de voorbereidingen!
Oei zo vroeg? Ik dacht dat begin juli, dus 2 maanden op voorhand zou goed zijn ?
Het Nikki, mooie datum! Veel van onze genodigden kennen onze datum ook al hoor. Dus ik denk dat wij ook voor eind juni gaan. Is het oké om ze op te sturen of moet je ze bij tantes en nonkels gaan afgeven?
Wij trouwen ook 1 september en voorzien ook om onze uitnodigingen te versturen begin juni en reactie tegen 1 augustus.
wij trouwen ook 1 september en gaan ze eind juni versturen maar we moeten ze nog bestellengroetjes
Wij trouwen ook 1 september en gaan ze begin juni versturen :-). We vragen om te bevestigen voor 1 augustus en aangezien het zomerperiode is, willen we zeker op tijd alles ronddragen.Groetjes!Evelien
Wij trouwen ook op 1 september :) Wij versturen ze eind juni.
Ik moet ze ook nog bestellen hoor. Het schommelt tussen begin en eind juni. Dan zullen voor half juni gaan!
normaalgezien (volgens etiquette ) 6 à 7 weken op voorhand
Wij trouwen 7 september.Preview van uitnodiging is ok, tegen eind mei laten we ze drukken en begin juni beginnen we rond te dragen/op te sturen.Wij vragen ook bevestiging voor 1 augustus, onze traiteur heeft op 15 aug het definitieve aantal nodig dus dan hebben we nog 2 weken om mensen op te bellen die niet zouden bevestigd hebben.groetjes!
HalloWij trouwen 8 september en gaan onze uitnodigingen midden juni versturen en vragen om voor 15 augustus te bevestigen.Groetjes.
Wij trouwen ook 1 september (ideale datum eh :) ) en zijn nu bezig met de kaartjes te ontwerpen en hopen ze tegen eind mei te kunnen versturen. Ik heb ook tegen de meeste mensen de datum al gezegd maar begin sept is wel een periode dat veel van onze vrienden op evrlof gaan dus ja...liever te vroeg dan te laat :)