Terug naar overzicht
Hoi Ann,Ik zou ze toch via het internet durven bestellen hoor. Als je kijkt op de site van bv carta rosa , de witte muis, the little papershop of kaartjes2go.nl daar staan vele leuke kaartje op waar je nog kan kiezen welke foto je gaat gebruiken of van jullie 2 of van de kindjes.Ik bestel al mijn fotokaartjes (voor verjaardagsfeestjes of communie) bij smartphoto of vistaprint en dat resultaat valt altijd mee vind ik..Wij gaan een uitnodiging maken met onze kindjes Groetjes,Nancy
Wij hebben onze uitnodigingen bij kaartje2go.nl besteld. Wij waren er heel tevreden over en hebben al veel positieve commentaar op gekregen. Ook de prijs viel heel goed mee. Voor de prijs die wij betaald hebben voor 100 uitnodigingen heb je bij de drukker enkel je drukkosten.
Hier ook positieve ervaringen met vistaprint en extrafilm.Succes,E.
Wij hebben ook onze uitnodigingen zelf ontworpen en via Vistaprint laten afprinten.Wij hebben eens om te testen 10 uitnodigingen besteld. Hierop was langs de ene kant aan de rand een stuk van een ander kaartje te zien (een totaal ander kleur, zeker niet van onze eigen uitnodiging). Dit hebben we via de site van Vistaprint aan hen gemeld, we moesten de uitnodiging inscannen zodat ze zelf konden kijken. En ze hebben de uitnodigingen gratis nog eens geprint en opgestuurd.De uiteindelijke uitnodigingen waren van de eerste keer goed, later ook adreskaartjes via de site laten afdrukken en deze waren ook van de eerste keer goed.groetjes
Wij hebben onze uitnodigingen online besteld bij het Kruidvat. (wel afgehaald in de winkel)Deze zijn gewoon geprint denk ik, niet echt gedrukt, dus misschien niet de topkwaliteit van een drukker, maar wij waren er zeer tevreden over.
Bedankt allemaal. Ik ga het misschien ook riskeren om ze via internet te bestellen.
Wij hebben onze uitnodigingen en aparte kaartjes bij zwartopwit besteld.We zijn zeer tevreden over het resultaat. Zou het meteen opnieuw doen.Groetjes,Els