Terug naar overzicht
onze feestzaal is achter onze hoek maar we krijgen bij de feestzaal ene gratis huwelijksnacht in b&b die verder is van de feestzaal dan ons appartement. we gaan voor de huwelijksnacht toch de b&b doen hoor. dat geeft het net iets meer. alleen welchecken of je voor het ontbijt kan uitslapen
Wij gaan ook in een b&b op 850m van onze zaal, we wonen nu nl in een caravan en dat is toch niet zo romantisch, en wie weet wat ze hier hebben uitgestoken :-p
hmm ... foutje: het moet natuurlijk een bed vol rijst zijn! groetjes
Wij gaan ook naar een B&B op 10 min van onze zaal. Naar huis zou ons 20 min kosten + heb geen zin meer om snachts nog met de auto te rijden + wil ook geen verrassingen thuis + ik vind het ook veel romantischer ;-).Groetjes!Evelien
Wij slapen normaal gezien ook op hotel(dicht bij onze feeestzaal), waarschijnlijk krijgen we 1 nacht cadeau van onze feestzaal.
wij slapen ook in een B&B dicht bij onze zaal, wie weet wat ze hebben uitgespookt thuis,dan kunnen we toch nog even wat slapen :)groetjes
Wij trouwen in de grote zaal van het Hilton hotel op de Groenplaats in Antwerpen. We kregen ook gratis de bruidssuite daar, we hoeven dus enkel maar de lift te nemen (we mogen bovendien uitslapen tot 18h de dag erna :D). En aangezien er toch al 3 andere koppels ook een kamer geboekt hebben daar, kunnen we aan het ontbijt nog even doorfeesten :D Groetjes!
Ann, maak het jezelf gemakkelijk en "verras je man" met een nachtje B&B voor jullie eerste nacht als gehuwden!
Wij slapen thuis. Onze feestzaal is op een kleine 5 min van bij ons. Het merendeel van de familie (die zijn van de andere kant van Antwerpen, wij trouwen in de Kempen) zal blijven slapen in een hotel ietsje verderop. Ik ben wel zinnens om hem bij het ontbijt te gaan vervoegen... ik ben nogal een vroege vogel, en dan kan manlief nog even blijven liggen
doordat de viering 's middags hier ook is vinden we het enorm leuk dat we die nacht hier kunnen doorbrengen... van mij mogen ze wat uitsteken (mijn vriend zou dit wat minder vinden). volgende dag moeten we ook opkuis doen wat eh!
Wij gaan lekker naar een B&B. Samen met onze getuigen, kindjes en mijn broers. gewoon eigenlijk omdat wij aan en in ons huis iets verwachten, en omdat wij 's nachts met onze kinderen niet meer naar huis gaan rijden (is half uurtje van ons thuis)Dan kunnen we de dag erop nog lekker nagenieten samen met naaste familie.
Wij gaan ook naar een B&B op 100 meter van onze feestzaal...Naar ons thuis is het toch een 30min rijden, en we mogen uitslapen in deze B&B :-)
@ Rebecca: dat is een goed plan!!! bedankt voor de reacties ...
Graag gedaan - Je zal zien dat hij je achteraf toch bekent dat het een goed idee was
Wij gaan ook overnachten in een hotel, hoewel ons huis echt niet zo ver is van de zaal. Veel romantischer ;-)Onze ouders en getuigen blijven ook overnachten in hetzelfde hotel, en zo kunnen we de dag erna nog even nagenieten!
Maar de kogel is door de kerk: manlief moest gewoon nog ff wennen aan mijn idee denk ik want uiteindelijk vond hij het toch goed! Ik heb er dan maar meteen werk van gemaakt en ons bedje is gereserveerd!!! Joepie ...
Wij waren thuis gaan slapen en vond dit eigenlijk niet zo erg... Want we hadden een auto vol met bloemen en die hadden we niet kwijt gekunnen op een B&B... Dus als je naar een B&B gaat zou ik wel even nadenken waar je al die bloemen kan laten... Wij hadden ook veel meer bloemen gekregen dan verwacht hoor !
Wij zijn thuis gaan slapen (we woonden op dat moment op een dik half uur van de feestzaal) en het grote voordeel is dat je dan veel meer op je gemak bent... We hebben dan ook gewoon een taxi besteld waardoor we ons niets moesten aantrekken van wie er zou rijden, de dag nadien hebben we een ontbijtmand laten leveren bij onze beste vrienden en als wij wakker waren hebben we hen een belleke gegeven en zijn ze die komen brengen, waardoor we dus konden slapen zolang we wouden en eten wanneer we wouden en we waren zowieso in ons eigen huisje, dus op ons gemak :)