TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Joke
25-5-2013
|
26-4-2012 21:40:40
Hey Tine, Je moet vooral aandoen waar JIJ je goed invoelt, het is tenslotte jullie dag he. Of je nu een broek of kleed draagt er zullen altijd voor en tegenstanders zijn. Geniet vooral van je dag en maak je vooral geen zorgen om zoiets, stralen zal je!!
Grtjs
|
|
heidi
16-6-2012
|
26-4-2012 22:02:54
hey tine,
Kunnen inderdaad de zenuwen zijn, en inderdaad zoals joke al zei, jij moet je er goed in voelen, weet dat ik voor mijn 2de pasbeurt, ook zo een gevoel had van : oh wie weet vind ik het niet meer mooi! en toen ik heb aanhad wist ik meteen weer waarom ik ervoor gekozen had, Dus denk dat het een beetje zenuwen zijn die je nu parten spelen , en inderdaad de mensen om je heen, die nu meer en meer nieuwsgierig worden,
groetjes
|
|
Gitte
14-4-2012
|
27-4-2012 7:54:50
Het maakt helemaal niet uit wat andere mensen verwachten of mooi vinden, het gaat erom wat JIJ wil en waar JIJ je goed invoelt! Je kan sowieso nooit goed doen voor iedereen, dus kan je maar best zorgen dat jij er zelf tevreden mee bent. Je gasten zullen misschien verrast zijn, maar zeker niet teluergesteld als ze jou daar zien stralen. En dat je begint te twijfelen, zijn de zenuwen hoor, dat hebben we bijna allemaal. Het komt wel goed!
|
|
Lotte
26-5-2012
|
27-4-2012 10:43:45
Geen schrik hebben je gaat stralen die dag. Zoals iedereen ook zegt, jij moet je er goed in voelen. Je trouwt tenslotte maar 1 keer. Doe wat je zelf wilt, die andere moeten het maar doen op hun trouw zoals ze het zelf willen. Persoonlijk vind ik het echt leuk dat je een broek draagt, weg met al die typische dingen!! Je gaat dat goed doen!!
|
|
kim
26-5-2012
|
27-4-2012 10:54:34
gewoon blijven bij je eerste gedacht. nu het voor ons begint te korten heb ik ook mijn 'paniekmomentjes' maar als ik er achteraf rustig over na denk blijf ik toch bij wat we oorspronkelijk gepland hadden. Ik denk dat deze twijfels op het einde er gewoon bijhoren. vertrouw erop dat je eerste keuze de goede was en dat je nu gewoon niet zo helder meer kan nadenken :)
|
|
dorien
5-5-2012
|
27-4-2012 12:14:09
je moet doen waar jij je goed bij voelt. van sommige brede broeken zie je het soms ook minder dat het geen kleed is eh
|
|
Nathalie
14-7-2012
|
27-4-2012 15:08:21
Als je zelf heel blij bent met je keuze, zul je vanzelf stralen. Dat is toch 't belangrijkste. Je moet toch niet op je trouw dingen gaan doen of dragen alleen om anderen plezier te doen.
|
|
Elke
3-8-2012
|
27-4-2012 21:04:04
Hé leuk om te horen dat iemand eens gekozen heeft voor een broek en topje. Het zullen de zenuwen wel zijn dat je denkt dat je mensen gaat teleurstellen. Je mag eigenlijk maar één persoon niet teleurstellen die dag, en dat ben je zelf. Dus als jij dit uitgekozen hebt, is dit ook waarin jij het best zult staan op je dag!
|
|
tine
19-5-2012
|
27-4-2012 21:32:32
Hey iedereen,
Heel erg bedankt voor jullie mooie reactie... Ik ben zelf content met mijn keuze, zoals jullie zeggen, dat is het belangrijkste!
Bedankt voor jullie steun, doet deugd!!!
Dikke knuffel tine
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|