Nu Online
Momenteel zijn er 328 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 1 jaar !

27-4-2012 8:51:17
Hallo!
terwijl velen onder jullie de laatste dagen en weken aftellen naar de grote dag is het voor ons vandaag nog precies 1 jaar (en we komen van 634 dagen).
Ik wacht vol ongeduld op de foto's van de fotograaf van ons wettelijk huwelijk van 2 weekjes geleden en dan plaats ik een verslagje.
Ondertussen dromen we al weg naar volgend jaar!

Rebecca
27-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 687

tash
21-9-2013
 Meld misbruik27-4-2012 9:25:47

ik ken het gevoel van ongeduldig wachten , hier staat de teller op 511 dagen..............nog lang pffffffffffff

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik27-4-2012 9:50:18

Hey Rebecca,

Je bent inderdaad al een tijdje actief op het forum :-) en het is nog eventjes wachten...
Maar, jullie 1ste grote dag 'verzacht' toch de pijn van het wachten é :-)...wachten en smachten...:-).
Wij zijn vorig jaar 11 juli verloofd en ik ben actief op het forum sinds augustus denk ik...de teller stond toen op 380...momenteel op 133...
Ik vond vanaf een jaar dus 365 dagen tot 200 viel dat mee...dat ging vrij traag...maar nu! Eens onder die 200...we zitten al bijna onder de 100!! Dat vliegt ineens...
Ik check om de 2 dagen mijn to do lijstje...en dan denk ik telkens amai, nog véél te doen!

Dus dames, relax...geniet van de voorbereidingen! Het gaat allemaal zo snel!

groetjes

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik27-4-2012 10:05:41

Hey Rebacca en alle andere wachtende bruidjes,

Wij zijn hier gestart op 452 ... en vandaag nog 35 ... Wat Sandra zegt, klopt helemaal. Er komt een periode waar het traag lijkt te gaan, waarschijnlijk omdat je op dat moment ook niet veel kan doen.
In het begin moet je vanalles regelen - datum plannen - zaal boeken e.d. - maar dan van le ineens stil omdat je nu eenmaal bepaalde dingen geen maanden op voorhand kan regelen. Maar dan plots draait die teller veeeeeel sneller en is de grote dag er voor je 't weet (en is 'm nog veel sneller voorbij ook als je de verhalen hier leest).

En ja, ik heb het hier al 100x geschreven denk ik, maar "GENIETEN" dat is de boodschap!

Groetjes,

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik27-4-2012 11:02:05

Hey Rebecca,

Nog exacte 1 jaar is ook een mooie mijlpaal hoor, ik weet nog perfect hoe blij we er mee waren. (Al lagen we toen beiden zo ziek als een hond te wezen met buikgriep, maar das een ander verhaal ). Nu gaan jullie goed kunnen beginnen aftellen. Je zal zien: je gaat een paar maanden wat minder te doen hebben, maar als de molen dan terug op gang is, valt hij niet meer te stoppen!

Geniet nog van jullie jaartje verloofd zijn, dit is ook een speciale periode in het leven die nooit meer terugkomt!

Groetjes

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik27-4-2012 12:35:10

geniet er maar van!

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik27-4-2012 14:54:49

Geniet nog maar van de voorbereidingen. Eens je huwelijk voorbij is kan je alleen nog maar mee komen genieten van de verhalen van de andere bruidjes ;-) want het is wel raar dat je niet meer kan plannen en uitkijken naar je huwelijk, nu is het uitkijken naar 1 jaar getrouwd :-)

Liefs, Tinneke

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik27-4-2012 17:09:11

Ik zal mee aftellen met je

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik28-4-2012 12:22:10

We kijken uit naar je verslagje bruidje !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...