Terug naar overzicht
Hey Sonja,Als je P&C bedoelt in Antwerpen; die hebben inderdaad veel keuze aan leuke suite-kleding. Ik heb daar mijn 'gemeentehuis'-trouwjurk gekocht en ik zag nog zeker 5 andere jurken die ik supermooi vond. Enige nadeel bij mij: op mijn heupen heb ik maatje 34 en aan mijn boezem een 36. Ik heb dus een 36 moeten kopen en de taille bij een klerenmaker moeten laten innemen (de verkoopsters bij P&C zijn heel vriendelijk en willen de jurk wel afspelden, maar je draait zelf op voor de verstellinsgwerken)Mijn stiefmoeder is daar echter ook gaan kijken maar vond helemaal niets waar zij mooi mee stond (zij is echter redelijk klein, en heeft korte beentjes in vergelijking met haar lang bovenlichaam). Dus ik denk dat, als je relatief normaal geproportioneerd bent, je zeker je ding wel zal vinden daar.Wat de prijs betreft, ik heb jurkjes gezien van 50 euro, en jurkjes van 300 euro. Het overgrote deel kost er echter tussen de 80-200 euro.Nog veel succes met de zoektocht!
Lijken me schappelijke prijzen voor iets dat je niet kan "afdragen".Veel dank voor de info !
Héj Ik heb daar deze winter een kleedje voor galabal gekocht.de prijs was 150 EUR.Maar ik vond het wel prachtig.Groetjes,Caroline
Ik ga daar meestal wel binne en ga altijd eens kijke naar de kleedjes ze zijn mooi en ook betaalbaar.succes groetjes
halloik ben daar zelf eens gaan kijken voor een kleedje voor mijn trouw van de wet. Helaas niets gevonden. Er hangt best wel veel vooral wel van die suite stof. Maar niets paste bij mij. Er stond een meisje met maatje 36 te passen en alles paste bij haar! Bij mij was het het tegenovergestelde... Ik vind het wel eens de moeite om tot daar te gaan! Maar smaken verschillen en ik kan je dus niet garanderen dat je daar iets zult vinden!succes groetjes nessie
Wel een beetjes verder maar super veel keuze de P&C in Dusseldorf.... Daar hebben ze een verdiep vol (winkel heeft daar 4 verdiepen) met kleedjes aan betaalbare prijzen...