Terug naar overzicht
Er zijn zo van die tekstjes zoals:Vandaag hebben wij elkaar het Ja-woord gegevenomdat wij voor altijd samen willen leven.Uw aanwezigheid maakte ons feest compleet,wij vinden het belangrijk dat u dat weet.Maar ook na het feestwillen we wegdromen bij wie langs is geweest.Vandaar dit boek, nu nog leeg en stil,dat met wensen en geluk gevuld worden wil.Een kleine zin, een groot verhaal,in je eigen woorden, je eigen taal.Al wat je kwijt wil, laat het ons weten,zodat we geen enkel moment van deze mooie dag vergeten...Ik denk dat ik er misschien zo een plaatje van 'liefde is' ga inplakken en een persoonlijke boodschap van ons 2 aan alle gasten.groetjes!
Hallo, Wij hadden ook een tekst voorzien, in de aard zoals deze van Sandra... De exacte ken ik niet meer. Ik had deze in eerste instantie zelf willen schrijven. Ik had kalligrafielessen gevolgd voor de uitnodigingen. Ook de bedankjes had ik zelf geschreven, vandaar dat ik ook de tekst zelf wou schrijven... maar uit tijdsnood heb ik heb afgedrukt in een sierlijk (en leesbaar) lettertype en deze vooraan in de boek gekleefd...Nu als één keer er iets ingeschreven is gaan de mensen (meestal) niet meer kijken of er eventueel iets op de eerste pagina zou geschreven zijn. De boek ligt meestal open en de mensen schrijven verder daar waar de laatste gebleven is...GroetjesAnnelies
ik heb op de eerste bladzijden het volgend tekstje geschreven: Bedankt dat u bent gekomen, Op de dag van onze dromen. Maar ook na het feest, willen we wegdromen bij wie langs is geweest. Vandaar dit boek, nu nog leeg en stil, dat met wensen en geluk gevuld worden wil. Een kleine zin, een groot verhaal, in je eigen woorden, in je eigen taal. Al wat je kwijt wil, laat het ons weten, zodat we geen enkel moment van deze mooie dag vergetenverder staat er op elke pagina een foto van ons (uit de oude doos) in chronologische volgorde. zodat het gastenboek ook een samenvatting is van al de jaren ervoor en er op die manier nog veel naar gekeken kan wordengroetjes
Bedankt dat u bent gekomen, Op de dag van onze dromen. Maar ook na het feest, willen we wegdromen bij wie langs is geweest. Vandaar dit boek, nu nog leeg en stil, dat met wensen en geluk gevuld worden wil. Een kleine zin, een groot verhaal, in je eigen woorden, in je eigen taal. Al wat je kwijt wil, laat het ons weten, zodat we geen enkel moment van deze mooie dag vergeten
verder staat er op elke pagina een foto van ons (uit de oude doos) in chronologische volgorde. zodat het gastenboek ook een samenvatting is van al de jaren ervoor en er op die manier nog veel naar gekeken kan worden
groetjes