Terug naar overzicht
Hallo,alvast een dikke proficiat en geniet maar met volle teugen van JULLIE dag.Groetjes
heb deze morgend al aan jullie gedacht... en ook in de week toen ik voorbij het gemeentehuis reed. ben gewoon continu met trouwen bezig en dan denk je er sneller aan e :) geniet er van ! en alvast proficiat!
Hey Charlotte,Ook hier alvast een dikke proficiat gewenst! Geniet ervan!!Veel liefs
Een hele dikke proficiat!! Geniet volop van jullie dag vol liefde ! Liefs Daisy
Genieten! Dikke proficiat :-)
Alvast een dikke proficiat!! Geniet van jullie dagje en goed feesten hé Groetjes
Veel plezier vandaag!Geniet er ten volle van!!groetjes
Alvast een hele dikke proficiat en geniet van JULLIE dag:!veel groetjes
Proficiat, geniet van jullie dag!!Groetjes Marijke
Whiiii - proficiat! enjoy!
Geniet er van en proficiat alvast !en we wachten op het volledige verslag :-)liefs
Hey Charlotte,Zoooo spannend!!! Geniet ervan en DIKKE PROFICIAT!!!Liefs,Patricia
Hey, en nu kom je de trap af. Geniet ervan ... en ne dikke proficiat.
proficiat, hier is het droog, ik duim dat het bij jouw hetzelfde is
geniet van je dag
Genieten, genieten en nog eens genieten Charlotte!! :-) En alvast dikke proficiat voor jullie! Over een kwartiertje zijn jullie man en vrouw!! :-)
Proficiat aan the happy couple alleszins!!
Geniet er van en hier schijnt de zon hopelijk bij jullie ook!!!!
Proficiat !!!
Hier is het weer heerlijk, hopelijk bij jullie ook. Geniet van je dag (en verwen ons snel met foto's en een verslag )
ja hier is het ook heerlijk ... ben van dicht bij westerlo ;) jullie hebben goed weer gehad!!! proficiat met jullie huwelijk!!! hopelijk niet te veel last gehad van het openlucht museum dat ze aan het opbouwen zijn... ik reed er daarstraks voorbij en en ben toch zeer gelukkig dat we er volgende week zaterdag onze foto's niet laten trekken. jullie er mooie daar ter plekke kunnen trekken? ben echt benieuwd naar foto's :)
tis officieel nu: jullie zijn getrouwd!! proficiat!!! hopelijk heb een superdag gehad! laat ons snel weten hoe t ging
Bedankt allemaal het was een super dag! Verslag volgt als ik wat wakker ben :) Het was 5 uur!!! Toen we vertrokken aan de zaal haha Dorien, we hebben schoon foto's getrokken daar op het podium!!
ja maar ons eerste idee was daar aan de fontein en op de trap aan de ingang enzo denk misschien niet echt dat dat ging. leuk dat je er dan een wending aan gegeven hebt ;)