Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zetels buiten op tuinfeest: waar huren?

27-4-2012 14:30:45
Dag dames. Zoals de titel al zegt, ben ik op zoek naar zetels om buiten te zetten. Wij trouwen buiten, op een weide (en met een tent). Rond de dansvloer zouden we graag oude zetels zetten, waar mensen in kunnen zitten, samen een praatje maken, ... Nu ben ik op zoek naar een bedrijf, of naar ideeen waar ik deze zetels zou kunnen huren. Ik zou ze kunnen kopen bij de kringloopwinkel, maar dan betaal ik nog steeds heel wat voor maar 1 avond (en wat nadien er mee...). Langs de andere kant, de kans dat er in gemorst wordt bestaat. Dus ik weet niet goed hoe ik hiermee verder moet.
Zijn er bruidjes die ook buiten trouwen; zonder zaal. Hoe lossen jullie dit op? Gewoon de stoelen van aan de tafels? Bedankt al!

Lize
24-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 875

Klara
1-9-2012
 Meld misbruik27-4-2012 14:53:45

Ik heb een driezit en een tweezit gekregen van kennissen die ze anders naar de kringloopwinkel gingen doen. Wij gaan deze ook buiten zetten. Als je wil, kan je die na ons huwelijk komen ophalen? Je moet ze dan wel bijna 1 jaar ergens kunnen zetten. Wij trouwen in een tent in de tuin van mijn schoonouders en na de trouw moeten ze zo snel mogelijk weg zijn...
Ik ga waarschijnlijk nog doeken zoeken om erin te leggen zodat ze er wat feestelijker uitzien. Ze zijn oranje-bruinachtig leer en wegen niet zwaar.
Laat maar weten als je ze wil hebben!

Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik5-11-2012 22:17:50

Hoi! Wij hebben hetzelfde Concept, hebben jullie een oplossing gevonden?

Lize
24-8-2013
 Meld misbruik6-11-2012 12:28:19

Nope... Verenigingen kunnen dit huren bij de kringloopwinkel. Maar dat zijn we niet...

Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik6-11-2012 13:03:11

Oh jammer. Heb gezien dat Festarent wel zetels verhuurt maar geen idee wat de prijs is http://shop.festarent.be/index.php?cPath=1_411121

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...