Terug naar overzicht
indd veel geld voor een kleed, daarom dat ik voor de optie een naaister heb gekozen, die is meegeweest als mijn schoonmoeder eigenlijk!!!en toen de verkoopster weg en weer aan het lopen was heeft mijn naaister alles goed bekeken en bestudeerd!!enkele weken daarna zijn we de stof gaan kopen in penelope in menen de barakken!!en moet zeggen het scheelt enorm in prijs, hierdoor hoef ik me niet schuldig te voelen over de prijs want is nu maar een derde van wat het zou gekost hebben in de winkel!!en ook mijn mama betaalt het dus ikke blij dat ik het kan houden!! zou het graag zo op een paspop hebben in mijn logeerkamer of dressing later!!!maar een 2dehands markt voor trouwjurken bestaat wel degelijk! eens zoeken op internet!!! veel succes elsy
ik ga mijn jurk na de trouw ook verkopenik heb een maat zoals de meeste vrouwen onder ons, dus ik denk wel dat ik er iemand mee blij kan maken voor een prijsje. Ik vind het gewoon zonde om ze in de kast te laten hangen. Ik ga meer aan de foto's hebben dan ze daar te laten verkommeren