Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jullie mening!

28-4-2012 8:53:49
Beste medebruidjes, Ik zit met een klein dilemma. Ik had altijd in mijn gedachten dat mijn twee mannen (mijn papa en mijn verloofde) mijn kleed pas zouden zien de morgen van ons huwelijk. Ik heb dus mijn kleed gaan kiezen enkel met mijn mama. Toen al heeft mijn papa laten merken dat hij graag was mee gegaan. Nu heb ik zaterdag mijn eerste pasbeurt en mijn papa heeft weer laten merken dat hij mee wil. Ik heb het hier met mijn mama over gehad en zij zegt dat papa schrik heeft dat hij te emotioneel gaat zijn en dat dat misschien iets minder zou zijn als hij mijn kleed al eens gezien heeft. Hebben jullie papa's jullie kleed vooraf al gezien? Groetjes

sarah
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 883

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik28-4-2012 9:09:03

hahaha... mijn papa zou mijn kleed ook wel willen zien hoor! Of toch al een idee willen hebben. Maar dat gun ik hem niet:-p Hij zal mij pas zien nadat mijn ventje heeft aangebeld en we samen naar binnen gaan :-)

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik28-4-2012 9:58:11

mijn vader is normaal geen emotionele man maar rond onze trouw oei oei!!! voor deze reden : heeft hij geweend toen we het hem zeiden dat we gingen trouwen, toen we de uitnodiging gingen afgeven, hij wil me niet weggeven, hij wil geen tekst voorlezen in de viering,... maar mijn kleed heeft hij nog niet gezien!!!

eerst ging normaal mijn mama enkel mee maar toen ik mijn kleed nog eens ging aan doen omdat ik foto's nodig had voor make-up en haar heb ik mijn moemoe meegevraagd ... zij betekend zoveel voor mij!!! en kent enorm veel van kledij en ... vond haar raad en mening dus echt nodig!

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik28-4-2012 11:04:37

Mijn vader is mee gaan kiezen omdat mama er helaas niet meer is. Echt emotioneel was hij niet maar ik denk dat dat nog wel komt als alles erop en eraan is. Je staat er uitiendelijk niet opgemaakt of zo. Op de dag zelf in die hele sfeer ed. zal het toch iets anders zijn :-)

Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik28-4-2012 13:57:35

Mijn papa heeft het ook gezien, en eigenlijk al heel veel mensen, oa mijn zus, schoonzussen en schoonmoeder, zolang mijn toekomstige het niet ziet is dat goed voor mij:-)

Groetjes Marijke

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik28-4-2012 14:39:24

Mijn papa heeft mij in mijn kleedje op foto gezien en hij was echt aan het blinken van trots :) Superschattig! Mijn ouders hebben mijn (toch wel duur) kleedje betaald dus ik vond dat de papa ook mocht zien waar zijn centjes naartoe gegaan zijn. Ook mijn mama, schoonmama oma en mijn zus hebben mijn kleedje gezien en ze vinden het allemaal super! Ik zou het niet kunnen om het voor iedereen verborgen te houden, ik ben nogal iemand die graag veel meningen heeft voor ik beslis.

Liefs,

Nathalie

Kelly
25-5-2012
 Meld misbruik28-4-2012 15:52:00

Mijn papa zal het kleed pas zien op mijn trouwdag.
De enige die het voorlopig gezien hebben zijn mijn mama, schoonmama en zusje (die ook getuige is die dag).
Heb zelfs mijn ventje zijn kostuum nog niet eens gezien.

groetjes,

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik28-4-2012 16:41:02

Mijn papa heeft het al gezien op foto maar niet als ik het aan heb! Wrs zal hij wel mee gaan voor de eerste pas! Ik vind de mening van men papa heel belangrijk! Op foto vond hij het al super!

Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik28-4-2012 18:52:17

Bij mij is het dus ook maar op foto dat mijn papa, schoonzusjes, zusje en schoonmoeder het heeft gezien, alleen mijn mama heeft het in 't echt gezien.

Groetjes Marijke

sarah
18-8-2012
 Meld misbruik28-4-2012 19:04:53

Dank u dames voor de reacties. Ik ben super content dat ik hier terecht kan met al mijn 'domme' vragen. Ik denk dat ik mijn papa ga meenemen naar de eerste pasbeurt. Het word zaterdag dus een super spannende dag. Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...