Terug naar overzicht
hahaha... mijn papa zou mijn kleed ook wel willen zien hoor! Of toch al een idee willen hebben. Maar dat gun ik hem niet:-p Hij zal mij pas zien nadat mijn ventje heeft aangebeld en we samen naar binnen gaan :-)
mijn vader is normaal geen emotionele man maar rond onze trouw oei oei!!! voor deze reden : heeft hij geweend toen we het hem zeiden dat we gingen trouwen, toen we de uitnodiging gingen afgeven, hij wil me niet weggeven, hij wil geen tekst voorlezen in de viering,... maar mijn kleed heeft hij nog niet gezien!!!eerst ging normaal mijn mama enkel mee maar toen ik mijn kleed nog eens ging aan doen omdat ik foto's nodig had voor make-up en haar heb ik mijn moemoe meegevraagd ... zij betekend zoveel voor mij!!! en kent enorm veel van kledij en ... vond haar raad en mening dus echt nodig!
Mijn vader is mee gaan kiezen omdat mama er helaas niet meer is. Echt emotioneel was hij niet maar ik denk dat dat nog wel komt als alles erop en eraan is. Je staat er uitiendelijk niet opgemaakt of zo. Op de dag zelf in die hele sfeer ed. zal het toch iets anders zijn :-)
Mijn papa heeft het ook gezien, en eigenlijk al heel veel mensen, oa mijn zus, schoonzussen en schoonmoeder, zolang mijn toekomstige het niet ziet is dat goed voor mij:-)Groetjes Marijke
Mijn papa heeft mij in mijn kleedje op foto gezien en hij was echt aan het blinken van trots :) Superschattig! Mijn ouders hebben mijn (toch wel duur) kleedje betaald dus ik vond dat de papa ook mocht zien waar zijn centjes naartoe gegaan zijn. Ook mijn mama, schoonmama oma en mijn zus hebben mijn kleedje gezien en ze vinden het allemaal super! Ik zou het niet kunnen om het voor iedereen verborgen te houden, ik ben nogal iemand die graag veel meningen heeft voor ik beslis.Liefs,Nathalie
Mijn papa zal het kleed pas zien op mijn trouwdag.De enige die het voorlopig gezien hebben zijn mijn mama, schoonmama en zusje (die ook getuige is die dag).Heb zelfs mijn ventje zijn kostuum nog niet eens gezien.groetjes,
Mijn papa heeft het al gezien op foto maar niet als ik het aan heb! Wrs zal hij wel mee gaan voor de eerste pas! Ik vind de mening van men papa heel belangrijk! Op foto vond hij het al super!
Bij mij is het dus ook maar op foto dat mijn papa, schoonzusjes, zusje en schoonmoeder het heeft gezien, alleen mijn mama heeft het in 't echt gezien.Groetjes Marijke
Dank u dames voor de reacties. Ik ben super content dat ik hier terecht kan met al mijn 'domme' vragen. Ik denk dat ik mijn papa ga meenemen naar de eerste pasbeurt. Het word zaterdag dus een super spannende dag. Groetjes