Terug naar overzicht
amai jij weet veel! wij hebben enkel gekregen : hej dorien en kevin, jullie worden zaterdag opgepikt omstreeks 13uur30uur. het enige waar jullie aan moeten denken is om jullie te kleden naar het weer. dorien, voor jouw is het belangrijk om iets aan te trekken waar lichtblauw bij past. neem ook een legging of broekkousen mee en gemakkelijke schoenen! tot zaterdag :) geniet er van!
ja maar mijn vriendin had haar versproken toen ik haar eens tegen kwam. maar mijn ventje weet nog totaal van niets.
en hoe was het?
hallomijn vrijgezellen is heel goed geweest. we zijn dan opgehaald om 14.00 door mijn schoonbroer en schoonzus, de mannen werden afgezet bij mijn schoonzus thuis en wij reden door naar mijn mama thuis. Daar stonden al mijn dames wat meegingen in het wit gekleed, zelfs mijn mama vond het geweldig. Ik kreeg binnen een paterskleed aan en achteraf kreeg ik te horen dat mijn toekomstige het nonnenkleed aan had. We zijn dan met z'n allen naar de sauna geweest en daarna hebben we er steengrill gedaan, de mannen zijn dan gaan bowlen en daarna gaan wokken.Na het steengrillen moest ik nog naar de kerk gaan om te gaan biechten, mijn vriendin ( getuigen)had dat met haar papa geregeld. We hebben er gelachen. Daarna zijn we naar een plaatselijk café geweest in lanaken waar een discofuif was en tegen 22.30 zijn de mannen ook toegekomen en hebben we samen verder gefeest.Om 16.00 lagen we in bed, ben benieuwd naar de foto's. Hoe was het bij jou Dorien. groetjes
goed, heel leuk! kreeg zak met snoepjes die ik op meir moest verkopen. voldoende drank was mee. met het verdiende geld mocht ik in een speciaal winkeltje iets gaan kopen voor onze huwelijksreis. ook iets gaan drinken en iets lekkers gaan eten! mijn vriend had dezelfde opdracht gekregen elders in antwerpen. en heeft hetzelfde meegemaakt. later samengekomen en samen gaan feesten!