Nu Online
Momenteel zijn er 698 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rainbow Club schoenen

28-4-2012 10:03:07
Heyhey,

Ik ben nog steeds op zoek naar schoentjes, maar ik vind nergens in de gewone winkels mijn gedacht. Dus begin ik maar naar de echte trouwschoenen te kijken.

Nu ben ik op zoek naar een winkel waar ze de Rainbow Club schoenen hebben en vooral het model Anika.
Ik kan ze ook bestellen in de winkel waar ik men kleed heb gekocht, maar heb dan schrik dat het niet de juiste maat zal zijn of dat ik ze niet makkelijk vind ofzo. Daarmee dat ik ze graag in een winkel wil gaan passen waar ze verschillende maten hebben.

Weet iemand een winkel ? Ik ben van Oost-Vlaanderen.

Groetjes

Ann
21-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 739

Severine
26-5-2012
 Meld misbruik28-4-2012 10:48:54

hey,

ik heb schoenen van rainbow club en ze zijn van bij Elena in Deinze ( is ook wel de winkel waar ik mijn trouwkleed heb gekocht). Ik heb een keuze mogen maken bij mijn eerste pas ( dat was begin maart) en bij mijn tweede pas ( eind maart) had ik ze al en mocht ik ze mee naar huis nemen om ze in te lopen. Dus ik veronderstel dat als je uw schoenen in jouw bruidswinkel bestelt je nog meer dan tijd genoeg hebt.

groetjes

Severine

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik28-4-2012 11:02:40

e-mail de website van Elsa

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik28-4-2012 11:18:48

Severine: Mijn kleedje komt ook van bij Elena in Deinze... En ik heb gebeld en ze zei me dat ze dit type niet binnen had, maar wel kon bestellen. Maar wat gebeurd er dan als de maat niet goed is ? Of je ze echt niet makkelijk vind?

Groetjes

Severine
26-5-2012
 Meld misbruik28-4-2012 12:28:01

dat weet ik niet want mijn maat was goed en ze zitten ook heel gemakkelijk. Misschien moet je eens langsgaan en een juiste maat van hetzelfde merk passen dan kan de maat al niet verkeerd zijn. Ik moet wel zeggen dat mijn schoentjes heel gemakkelijk zitten ( er zit vanbinnen zo gelijk een soort van kussentje, je voelt bijna niet dat je ze aanhebt). Je kan natuurlijk ook naar andere winkels mailen en vragen of ze die schoenen wel binnen hebben dan kan je ze al eens passen natuurlijk :)

groetjes

Lies
21-4-2012
 Meld misbruik28-4-2012 13:46:10

Ik haalde ook mijn trouwkleed van bij Elena en ging ook eerst schoenen daar bestellen,..maar ze zei me dat als je ze besteld je ze ook moet nemen. Ik vond ook nergens mijn ding,..en ben dan naar VAN Loock in Zandhoven geweest. Van bij mij ( Regio Deinze) wast een uur rijden maar ik heb er toch mijn ding gevonden,...geen klassieke schoen die ik nog kan doordragen en iedereen vond ze prachtig!

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik28-4-2012 17:33:46

Severine: Welk model heb jij ?

Lies: Dat is dus ook wat ik vrees, dat je ze moet nemen als je ze besteld. Ik hoop dat er een ander model van dezelfde collectie in mijn maat is. Ik ben echt een moeilijk mens om schoenen te vinden :-)

SB

Meld misbruik30-4-2012 15:24:01

Ik heb het model Anika vorige week bij La Sposa in Roeselare gekocht. Ik heb maat 37,5 gepast.

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik30-4-2012 17:45:51

SB: Ik veronderstel als je ze gekocht hebt dat ze dan wel goed zitten ?
Welke maat heb je normaal in zomerschoenen ? Ik heb normaal een 40, maar het grote maten zijn, kan dat ook een 39,5 zijn.

Groetjes

Sharon

Meld misbruik3-5-2012 10:59:52

De schoenen zitten inderdaad goed. Aan de tenen heb je van die kussentjes voor extra comfort. Ik heb normaal maat 37-38, afhankelijk van de hoogte van de hak. Nu heb ik dus een 37,5 gekocht.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...