TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
dorien
5-5-2012
|
28-4-2012 10:10:51
mja hij wou ook nooit dat ik mee ging tot de dag voor het zo ver was en hij naar de winkel zou rijden... toen vroeg hij me mee maar ik heb nee gezegd en weet er nog steeds niets van. we wonen samen en het kostuum hangt hier al een halve week in huis maar ik wil het echt niet zien :)
|
|
Terry
25-8-2012
|
28-4-2012 10:48:36
wij gaan namiddag ook kijken voor ventje zijn kostuum. Hij heeft mij direct meegevraagd wat ik natuurlijk supertof vond :-) ben eens benieuwd hoe lang het gaat duren voor hij zijn zin heeft gevonden want tis gene gemakkelijke op dat gebied ;-)
veel succes :-)
|
|
Katrien
23-6-2012
|
28-4-2012 12:10:11
Bij ons dragen alle mannen van de suite dezelfde smoking, behalve mijn aanstaande dan, die draagt een donkergrijze stresemann.
Ik ben ook meegeweest naar de winkel, aangezien iedereen tegelijkertijd zijn outifit moest passen, en ik heb het bij iedereen goedgekeurd. Het kostuum van mijn verloofde heb ik op de paspop zien hangen, maar toen hij het paste, heb ik mij in een kleedhokje gezet en het gordijn dichtgetrokken. Zo is er toch nog iets van verrassing hé :-)
Groetjes
|
|
Lies
18-8-2012
|
28-4-2012 14:34:57
Amai, lang leve de schrijffouten, of beter, de automatische woordaanvulling van de iPad...
Het kostuum is gekozen en dat van de suite ook. Wel een beetje teleurgesteld dat het zo snel moest gaan, het eerste kostuum dat ze vast had,moest hij aantrekken, en dat is het geworden, er waren blijkbaar geen andere opties.... Wat wel stom leek, we hebben zelfs echt moeten zagen om een 3-deling kostuum te mogen passen, en het kostuum van de suite heb ik zelfs nooit volledig aan gezien, de broek was goed en mocht al uit, de vest mocht hij even aanpassen en weer uittrekken, en het dure hemd moest hij dan wel meteen betalen, en hup, op een dik halfuur stonden we weer buiten... Gelukkig was er naast de deur een leuke taveerne en hebben we daar nog wat gegeten met de getuigen, anders hebben die weer zo veer gereden voor niets....
Al bij al ben ik tevreden over het kostuum, maar eigenlijk absoluut niet over de.service... Spijtig!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
28-4-2012 15:57:33
Idd, geen goede service, mijn verloofde heeft verschillende winkels gedaan en bij een was het ook een gejaag dat het snel moest gaan en geen keuze,... Hij is wel alleen gegaan, maar die slimmerd heeft zich verraden dus nu weet ik het wel :D Maar goed ook anders zou ik in shock zijn, nu kon ik het nog relativeren :D
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|