Terug naar overzicht
Hey Caroline,Ik begrijp je zo hard!! Nog 3 weken en het mag er écht wel zijn dan, ben al die gesprekken, voorbereidingen en last-minute veranderingen ook beu. De enige vraag die iedereen ons nog lijkt te stellen is 'En? Hoe zit het met de trouw?' Aaarg! :) We hebben beide een lang weekend en het staat bijna volledig in functie van de trouw, definitieve gastenlijst bekijken, mensen bellen die nog niet hebben bevestigd, hapjes kiezen, menu definitief samenstellen, taart bestellen, cadeautjes halen voor getuigen en ouders... Ondertussen hebben we het allebei nog razend druk op het werk, zijn we de keuken aan het verbouwen en proberen we een baby te maken. Tijd voor wat rust in ons hoofd, nog even en dan, met mijn ventje plezier maken op ons feest en genieten genieten genieten!
Amai Sarah, voor jullie kort het echt wel! Aaaaargh ja, altijd diezelfde vraag :)! Het is natuurlijk wel goed bedoeld maar toch..
Hetzelfde gevoel hier. Nog 4 weken te gaan (dus niet 5 mei zoals hier staat). Ik ben ook een rustig persoon en hier geen stress whatsoever, maar gewoon alle voorbereidingen een beetje beu... Het wachten heeft lang genoeg geduurd, nu gewoon zin in het feest en getrouwd te zijn met mijn ventje! :-)Ach ja, het zal allemaal wel snel gaan nu...
En ik moet nog 4 maanden! Ik ben het zot beu en elk weekend stikjaloers op de bruidjes die trouwen :o! Ach jah, ieder zijn dag zeker :D
oei en ik ben tegenovergestelde van jullie hier nog 13 dagen op de teller en ik vind dat het veeeeeeeeel te snel ga ineens. begrijp mij niet verkeerd ik kijk heeeel hard uit naar ons dagje maar ik geniet van al die voorbereidingen en ons overvolle agenda. en ik wil gewoon niet dat er een einde komt aan ons dagje. ze zeggen dat de dag zo voorbij is en da vind ik zo spijtig. bang om in een zwart gat te vallen zekers ineens niks meer om handen hihihi
Voel mee! Ben normaal super vrolijk en rustig persoon maar nu krijg ik wel eens af en toe een stress momentje :p
Ik ben duidelijk niet alleen, oef :)! We zullen onszelf maar sussen met de gedachte dat dit het allemaal dubbel en dik waard zal zijn :).
jep, ken het. Had ook hetzelfde toen wij aan het bouwen waren. Was het op laatst zo beu van alles te moeten beslissen. (toen heb ik op de goede smaak van Johan vertrouwd) en nu is dat weeral zo. Stress heb ik nog niet echt, heb volgende week eerst nog eerste communicant met bijhorend feestje.En met een huishouden met kindjes, 2 drukke jobs heb ik ook niet zo veel tijd om te stressen. Zal blij zijn als de dag er is en alles redelijk verloopt.
ik heb dat gevoel enkele weken geleden ook gehad, momenteel echt rustig! das met een komen en gaan zeker :) ... ergens heb ik wel schrik voor de tijd erna : niets meer regelen?!
@ Ann: druk druk druk, amai :)! Na de communie is het dan in rechte lijn naar de trouw :) @ Dorien: Misschien komt er dan wel iets nieuws in de plaats daarna, een babytje ofzo? :)
wie weet ;)
Weet je, ben vééééél minder gestresst dan met communie van onze oudste (toen speelde ook wel wat andere dingen mee), maar nu geef ik bijna alles uit handen. (feestje Wouter is in zaaltje, mijn neef komt helpen (drinken enzo...) en traiteur brengt buffet) Trouw: heb ik echt veel tijd gehad om alles te regelen (en alles is gereserveerd en geregeld) en wij hebben een feestzaal all in. En nu is het zo druk op mijn werk, dat ik 's avonds kei kapot ben met als gevolg dat ik geen tijd meer heb om te stressen. (is wel positief, want ik kan een echt stressbeest zijn.) Ik duim voor goei weer zaterdag, maar ik weet voor mezelf uit ondervinding dat ik er echt niet vanuit mag gaan, en dan valt het meestal mee.