Terug naar overzicht
Hoi Charlotte. Dat probleem hadden wij ook. Wij hebben uiteindelijk eens rondgekeken op de sites van jeugdbewegingen. Zo staat er op het forum van de chiro regelmatig een aanbieding van tentverhuur. Op die manier hebben wij een tent gevonden voor 400 euro, opzetten en afbreken inbegrepen. Die tent is 18 op 11 (ofzoiets), wij zitten ook met een hele hoop gasten. Kijk een keer op http://www.chirotisselt.be/verhuur/html/tent.html . Succes! (PS: mocht je al tips hebben voor de rest, zoals goedkope planché enzo mag je 't mij steeds doorsturen... Ook niet te onderschatten qua prijs heb ik al gemerkt!)
heej wij trouwen aanstaande zaterdag ook niet in de kerk maar hebben een viering met de goede herder in onze eigen tuin :) (we wonen al twee jaar samen dan). van waar ben je ergens? wij hebben uiteraard ook een tent voorzien - slecht weer = toe - goed weer = tent open zetten onze tent komt van heist op den berg
Hey!Tenten zijn inderdaad dure dingen! Maar ik denk dat als je gaat voor kleinere bedrijven, dat de kans groter is dat het goedkoper is en ook persoonlijker.Voor het huwelijk van mijn zus hadden we ook een tent in de tuin en de kerel heeft ons echt geholpen met de logistiek en al. Hij is drie keer gekomen om te zien hoe we het gingen doen vooraleer hij de tent is komen opbouwen. Het was wel tussen Leuven en Brussel, ik weet niet of hij heel belgie doet, maar hij heet iets van fest-oh ... hij doet ook balonnen en tafels enzo! Success!
Hey DorienHoe noemt de tentenfirma in Heist op den Berg?
de tentshop
Hallo iedereenWij hebben uiteindelijk beslist om te trouwen in een kerk en zijn dus niet meer op zoek naar een firma voor tenten. Toch bedankt voor alle tipsGroetjesCharlotte