Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekst uitnodiging

28-4-2012 13:51:34
Hej iedereen,

Mijn schoonzus heeft onze huwelijskuitnodiging ontworpen voor ons maar onze teksten een beetje aangepast.
nu vroeg ik me af of jullie uit de tekst kunnen afleiden dat er enkel een broodjes en dessertbuffet voorzien is op het avond feest of dat jullie een diner zouden verwachten

Serge en Darinka trouwen op zaterdag 15 september
2012. Hun ja-woord wordt gegeven om 11 uur in het
gemeentehuis van Zandhoven.

U bent vanharte welkom om dit mee te vieren op
zaterdagavond vanaf 20 uur in Feestzaal .....

Groetjes Darinka

darinka
15-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1693

treesje
10-7-2012
 Meld misbruik28-4-2012 14:11:00

euh, mag ik eerlijk zijn, eigenlijk is er niks geweten he, noch diner, noch dansfeest, of receptie,...
wij hebben het zo geschreven, zaterdag 14 juli, is de dag dat wij gaan vieren, eerst een etentje en dan wat met de beentjes zwieren,...

misschien kunnen jullie ook zoiets maken,
Veel succes

darinka
15-9-2012
 Meld misbruik28-4-2012 14:24:59

Hej treesje,

Daar heb je inderdaad gelijk in. ik heb de tekst u een beetje aangepast.
en ben hierop uitgekomen :

U bent vanharte welkom om dit mee te vieren op ons dansfeest met dessertenbuffet op zaterdagavond vanaf 20 uur
Feestzalen Smoutmolen,
Kerkstraat 54, 2980 Zoersel.

of

U bent vanharte welkom op ons dansfeest met dessertenbuffet op
zaterdagavond vanaf 20 uur in Feestzalen Smoutmolen,

Als ik het aan mijn verloofde vraag vind hij alles goed.
Dus ben ik alleen een beetje aan het puzzelen

Alle meningen/tips zijn zeer welkom!

Groetjes

treesje
10-7-2012
 Meld misbruik28-4-2012 14:30:21

als ik van jou was, zou kiezen voor zoutjes (broodjes) en aansluitend zoetjes (dessert) klinkt mooier vind ik.
u bent van harte welkom op ons dansfeest met zoutjes en zoetjes op ....

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik28-4-2012 14:41:58

Het idee van treesje klinkt echt wel leuk, wij hebben eigenlijk zoals je zelf schreef: wij nodigen je graag uit op ons dansfeest met desertenbuffet vanaf 22u00

Eline
23-6-2012
 Meld misbruik28-4-2012 14:50:45

Wij hebben ook gekozen voor dansfeest met dessertenbuffet om 20u00. Kort en bondig

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik28-4-2012 16:50:59

Hey Darinka,

Ik zou die "zaterdagavond" er zeker tussenuit laten en er iets kort en bondig van maken zoals hierboven aangehaald!!

Veel succes,ik trouw dag voor jou en ben er nog niet aan begonnen

Groetjes,
Nancy

Oja en ik zie dat je vanharte aan elkaar schrijft,denk dat dat apart is...

Karolien
22-9-2012
 Meld misbruik28-4-2012 16:52:42

Hoi,

wij hebben staan: "u bent van harte welkom op ons huwelijksfeest voor een hapje en een drankje..." We gaan eerst wat hapjes, een paar grotere bordjes en dan dessertenbuffet (soort walking dinner) en dan 's nachts zullen er nog broodjes zijn.

Groetjes
Karolien

Ilse
30-6-2012
 Meld misbruik28-4-2012 18:44:15

Dient de naam van de bruid niet eerst te staan? Darinka & Serge?

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik28-4-2012 20:49:34

@Ilse, voor de trouw is het eerst de bruidegom en dan de bruid en na de trouw eerst de bruid en dan de bruidegom. Dus de uitnodiging is voor de trouw en de bedankje na de trouw... Zo heb ik het hier eens opgevangen!

darinka
15-9-2012
 Meld misbruik28-4-2012 22:50:32

Het is uiteindelijk geworden :U bent van harte welkom op ons dansfeest met dessertenbuffet
vanaf 20 uur in Feestzalen Smoutmolen,

Nu zit ik nog met het probleem dat we onze ouders willen vermelden maar mijn ouders zijn gescheiden.
Mijn moeder is reeds 4jaar hertrouwd en mijn vader is sinds vorig jaar terug gescheiden en heeft een nieuwe vriendin.

Ik wil graag mijn stiefvader vermelden maar dan zit ik met het probleem dat mijn vader kwaad gaat zijn dat zijn vriendin niet vermeld is.
Mijn verloofde wil V. (vriendin van mijn vader) niet echt vermelden omdat ze nog maar een paar maanden samen zijn. Mijn moeder wil ook niet in dezelfde zin als mijn vader staan (zoals nu wel het geval is op de proef).

De ouders niet vermelden is geen optie aangezien we ons huwelijksfeest grotendeels van hen kado krijgen.

Ik denk eigenlijk van voor die paar maand dat die uitnodiging bij de mensen op de kast staat kan het geen kwaad om V. te vermelden want normaal zou mijn papa zijn ex vrouw ook op de uitnodiging vermeld worden als ze nog samen waren geweest.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info