TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
treesje
10-7-2012
|
28-4-2012 14:11:00
euh, mag ik eerlijk zijn, eigenlijk is er niks geweten he, noch diner, noch dansfeest, of receptie,... wij hebben het zo geschreven, zaterdag 14 juli, is de dag dat wij gaan vieren, eerst een etentje en dan wat met de beentjes zwieren,...
misschien kunnen jullie ook zoiets maken, Veel succes
|
|
darinka
15-9-2012
|
28-4-2012 14:24:59
Hej treesje,
Daar heb je inderdaad gelijk in. ik heb de tekst u een beetje aangepast. en ben hierop uitgekomen :
U bent vanharte welkom om dit mee te vieren op ons dansfeest met dessertenbuffet op zaterdagavond vanaf 20 uur Feestzalen Smoutmolen, Kerkstraat 54, 2980 Zoersel.
of
U bent vanharte welkom op ons dansfeest met dessertenbuffet op zaterdagavond vanaf 20 uur in Feestzalen Smoutmolen, Kerkstraat 54, 2980 Zoersel.
Als ik het aan mijn verloofde vraag vind hij alles goed. Dus ben ik alleen een beetje aan het puzzelen
Alle meningen/tips zijn zeer welkom!
Groetjes
|
|
treesje
10-7-2012
|
28-4-2012 14:30:21
als ik van jou was, zou kiezen voor zoutjes (broodjes) en aansluitend zoetjes (dessert) klinkt mooier vind ik. u bent van harte welkom op ons dansfeest met zoutjes en zoetjes op ....
|
|
Lies
18-8-2012
|
28-4-2012 14:41:58
Het idee van treesje klinkt echt wel leuk, wij hebben eigenlijk zoals je zelf schreef: wij nodigen je graag uit op ons dansfeest met desertenbuffet vanaf 22u00
|
|
Eline
23-6-2012
|
28-4-2012 14:50:45
Wij hebben ook gekozen voor dansfeest met dessertenbuffet om 20u00. Kort en bondig
|
|
nancy
14-9-2012
|
28-4-2012 16:50:59
Hey Darinka,
Ik zou die "zaterdagavond" er zeker tussenuit laten en er iets kort en bondig van maken zoals hierboven aangehaald!!
Veel succes,ik trouw dag voor jou en ben er nog niet aan begonnen
Groetjes, Nancy
Oja en ik zie dat je vanharte aan elkaar schrijft,denk dat dat apart is...
|
|
Karolien
22-9-2012
|
28-4-2012 16:52:42
Hoi,
wij hebben staan: "u bent van harte welkom op ons huwelijksfeest voor een hapje en een drankje..." We gaan eerst wat hapjes, een paar grotere bordjes en dan dessertenbuffet (soort walking dinner) en dan 's nachts zullen er nog broodjes zijn.
Groetjes Karolien
|
|
Ilse
30-6-2012
|
28-4-2012 18:44:15
Dient de naam van de bruid niet eerst te staan? Darinka & Serge?
|
|
Alessia
7-9-2012
|
28-4-2012 20:49:34
@Ilse, voor de trouw is het eerst de bruidegom en dan de bruid en na de trouw eerst de bruid en dan de bruidegom. Dus de uitnodiging is voor de trouw en de bedankje na de trouw... Zo heb ik het hier eens opgevangen!
|
|
darinka
15-9-2012
|
28-4-2012 22:50:32
Het is uiteindelijk geworden :U bent van harte welkom op ons dansfeest met dessertenbuffet vanaf 20 uur in Feestzalen Smoutmolen, Kerkstraat 54, 2980 Zoersel.
Nu zit ik nog met het probleem dat we onze ouders willen vermelden maar mijn ouders zijn gescheiden. Mijn moeder is reeds 4jaar hertrouwd en mijn vader is sinds vorig jaar terug gescheiden en heeft een nieuwe vriendin.
Ik wil graag mijn stiefvader vermelden maar dan zit ik met het probleem dat mijn vader kwaad gaat zijn dat zijn vriendin niet vermeld is. Mijn verloofde wil V. (vriendin van mijn vader) niet echt vermelden omdat ze nog maar een paar maanden samen zijn. Mijn moeder wil ook niet in dezelfde zin als mijn vader staan (zoals nu wel het geval is op de proef).
De ouders niet vermelden is geen optie aangezien we ons huwelijksfeest grotendeels van hen kado krijgen.
Ik denk eigenlijk van voor die paar maand dat die uitnodiging bij de mensen op de kast staat kan het geen kwaad om V. te vermelden want normaal zou mijn papa zijn ex vrouw ook op de uitnodiging vermeld worden als ze nog samen waren geweest.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|