Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menu vooraf proeven?

28-4-2012 14:34:01
Dag collegabruidjes

Onze feestzaal klonk nogal verbaasd toen we voorstelden om enkele gerechten te komen proeven voor op ons avondfeest. Na wat aandringen kunnen op een zondagmiddag gewoon van de kaart gaan eten en dan op die manier iets proeven. Het voorgerecht kunnen we niet proeven want 'dan is de verrassing er toch af voor jullie'. Ik snap deze werkwijze niet goed, want welk bruidje wil er nu verrassingen op haar huwelijk?!
Nu vraag ik me af of jullie mochten proeven en of ik misschien te veeleisend ben en mag vertrouwen op de zaak? :)

Nathalie
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1091

Eline
23-6-2012
 Meld misbruik28-4-2012 14:42:18

Ik heb bij onze feestzaal toch ook aangedrongen om te komen proeven, 19mei gaan we 2 menu's testen die onze voorkeur hebben, en dan hebben we ineens een gezellig etentje 's avonds. Ik vind toch ook dat dit moet kunnen. Misschien toch nog eens aandringen om jullie gekozen menu te komen eten.

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik28-4-2012 14:51:39

Goh, wij gaan niet proeven. Wij hebben ook niet gekozen voor een menu aan tafel, maar voor een buffet. Ik heb er vertrouwen in dat het dik in orde zal zijn, maar als we voor een menu hadden gekozen zou ik wel voorproeven...

Karen
18-8-2012
 Meld misbruik28-4-2012 14:54:55

Wij mogen zelfs gratis gaan proeven. We gaan ook voor een buffet maar we mogen 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten uit een reeks kiezen.... We nemen mijn ouders mee (die wij betalen) en dan is het eens een gezellige avond dat we over de trouw kunnen babbelen.

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik28-4-2012 15:05:44

Heyhey,

Vroeger ging men altijd voorproeven voor een huwelijksfeest maar vandaag de dag wordt dit eigenlijk bijna niet meer gedaan. Van de 10 feestzalen die we bezocht hebben, was er 1tje waar we konden voorproeven, en dan nog alleen omdat ze een eigen restaurant hadden, dusja :-). Ook in de feestzaal die we nu gekozen hebben, kunnen we niet voorproeven, maar we hebben er alle vertrouwen in :-).

Groetjes!

Evelien

Els
16-6-2012
 Meld misbruik28-4-2012 17:35:04

Wij mochten met 6 personen gratis gaan proeven. Wij hebben gekozen voor een menu aan tafel en op die manier konden we de verschillende opties voor elke gang uitproberen. We hebben toen ook de wijnen kunnen proeven en kiezen. Zeker voor een menu zou ik toch graag voorproeven; dus ik vind het in elk geval zeker geen vreemd verzoek.

Leen
16-2-2013
 Meld misbruik28-4-2012 17:35:33

Wij gaan zelfs twee keer voorproeven. Zijn al eens geweest met onze ouders. De feestzaal opent ieder jaar een paar keer de deuren om trouwers te laten proeven. De mannen en vrouwen kregen een verschillend menu zodat we verschillende dingen konden proeven. Ik vind het eten wel heel belangrijk dus ik vind het fijn dat we dit kunnen doen. We hebben bv. zo ook al gemerkt dat wij de wijn echt niet lekker vinden, nu hebben we wel nog de tijd om een andere te zoeken!

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik28-4-2012 18:58:02

Onze feestzaal heeft het ook spontaan voorgesteld. OK het was niet gratis maar we hadden een ruimte en een ober voor ons alleen de hele tijd. We twijfelden tussen 2 schotels en hebben ze allebei mogen proeven.
Ik zou dit zeker aanraden. Wij voelden ons die dat als prins en prinses. En we zijn 100% overtuigd van onze keuze.
Sindsdien hebben we helemaal geen stress meer gehad over het eten. Dit alleen is al zijn geld waard geweest!

Laat het jullie smaken en geniet ervan. Hopelijk verwennen ze jou zoals wij verwend werden!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info