Terug naar overzicht
Ik heb bij onze feestzaal toch ook aangedrongen om te komen proeven, 19mei gaan we 2 menu's testen die onze voorkeur hebben, en dan hebben we ineens een gezellig etentje 's avonds. Ik vind toch ook dat dit moet kunnen. Misschien toch nog eens aandringen om jullie gekozen menu te komen eten.
Goh, wij gaan niet proeven. Wij hebben ook niet gekozen voor een menu aan tafel, maar voor een buffet. Ik heb er vertrouwen in dat het dik in orde zal zijn, maar als we voor een menu hadden gekozen zou ik wel voorproeven...
Wij mogen zelfs gratis gaan proeven. We gaan ook voor een buffet maar we mogen 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten uit een reeks kiezen.... We nemen mijn ouders mee (die wij betalen) en dan is het eens een gezellige avond dat we over de trouw kunnen babbelen.
Heyhey,Vroeger ging men altijd voorproeven voor een huwelijksfeest maar vandaag de dag wordt dit eigenlijk bijna niet meer gedaan. Van de 10 feestzalen die we bezocht hebben, was er 1tje waar we konden voorproeven, en dan nog alleen omdat ze een eigen restaurant hadden, dusja :-). Ook in de feestzaal die we nu gekozen hebben, kunnen we niet voorproeven, maar we hebben er alle vertrouwen in :-).Groetjes!Evelien
Wij mochten met 6 personen gratis gaan proeven. Wij hebben gekozen voor een menu aan tafel en op die manier konden we de verschillende opties voor elke gang uitproberen. We hebben toen ook de wijnen kunnen proeven en kiezen. Zeker voor een menu zou ik toch graag voorproeven; dus ik vind het in elk geval zeker geen vreemd verzoek.
Wij gaan zelfs twee keer voorproeven. Zijn al eens geweest met onze ouders. De feestzaal opent ieder jaar een paar keer de deuren om trouwers te laten proeven. De mannen en vrouwen kregen een verschillend menu zodat we verschillende dingen konden proeven. Ik vind het eten wel heel belangrijk dus ik vind het fijn dat we dit kunnen doen. We hebben bv. zo ook al gemerkt dat wij de wijn echt niet lekker vinden, nu hebben we wel nog de tijd om een andere te zoeken!
Onze feestzaal heeft het ook spontaan voorgesteld. OK het was niet gratis maar we hadden een ruimte en een ober voor ons alleen de hele tijd. We twijfelden tussen 2 schotels en hebben ze allebei mogen proeven.Ik zou dit zeker aanraden. Wij voelden ons die dat als prins en prinses. En we zijn 100% overtuigd van onze keuze.Sindsdien hebben we helemaal geen stress meer gehad over het eten. Dit alleen is al zijn geld waard geweest!Laat het jullie smaken en geniet ervan. Hopelijk verwennen ze jou zoals wij verwend werden!!