Terug naar overzicht
morgen is de post open groetjes
Hey Hanne,Ik hoop echt dat je veeeel reacties gaat krijgen, maar ik wil je toch iets meegeven voor je al te enthousiast gaat wachten bij je gsm/telefoon/e-mailbox: wij kregen in het totaal slechts 17 bevestigingen van de 150 uitnodigingen :(Veel mensen gaan ervan uit dat je wéét dat ze komen en dat het onnodig is om te bevestigen (ongelooflijk maar waar!).Ik zeg dit nu, omdat ik soms tot drie keer per dag met grote verwachtingen mijn e-mailbox en gsm controleerde en vaak werd teleurgesteld ;) Ik wou dat iemand me dat op voorhand had gezegd!
ja wij werken maandag
zoals elisabeth zegt is het inderdaad zo, iedereen verondersteld dat je weet dat ze komen,ik zat hier ook leuk te wachten op al de positieve reacties op mijn uitnodigingen,maar kreeg die dag denk ik 4 berichtjes van oh mooie uitnodiging ...nu moeten wij nog iedereen gaan nabellen, om te vragen of ze komengroetjes
ok zal me voorbereiden :-) ken mezelf ... Bij deze dank aan de post om maandag te werken :-)
Hier hetzelfde verhaal: de uitnodigingen verstuurd en vol spanning aan het wachten op reacties, maar.... Na 1 week hebben er al welgeteld 5 koppels gereageerd van de +/- 80. Dus ik verwacht ook dat we nog heel wat zullen moeten rondbellen!En toeval of niet: de koppels die al gereageerd hebben, zijn koppels die de recent getrouwd zijn. Zij die weten wat het is om te wachten op antwoord... ;-)