Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 454 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Terug naar overzicht
|
Meer delen
TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
de vrijgezellen was echt tof!
21-8-2006 13:01:42
Hallo iedereen,
Het was dan toch dit weekend onze vrijgezellendag. Om 13.00u kwamen de vrienden van Kris (mijn verloofde) bij ons thuis aan. Ze hebben meteen het huis vol spullen gezet en gaven mij een envelop met daarin het bericht: nog even geduld. Meteen daarna zijn de jongens vertrokken en 10 min later waren mijn zus en vriendinnen daar. We zijn dan naar Leuven gereden waar ik steeds raadseltjes, rebussen en dergelijke moest oplossen om zo steeds naar bepaalde plekken te lopen. Ik kreeg dus een raadsel, loste dat op zodat ik wist waar onse volgende bestemming was en daar lag dan weer een envelop. Alles was piccobello georganiseerd. Op iedere envelop stond ook een mooie foto van mij en mijn verloofde,... We zijn dan ook gaan bowlingen, hebben een terrasje op de oude markt gedaan en zijn 's avond gaan uiteten in een gezellig restaurantje. Om 21.00u kwamen we daar buiten en wie zag ik daar staan: mijn verloofde. Ik herkende hem eerst niet aangezien hij verkleed was. We zijn dan met zijn allen samen naar een café gegaan waar we de hele avond gezellig samen gezeten hebben. Het was echt heel fijn. Precies wat we wilden. Alleen spijtig dat mijn vriendinnen niet zo'n laatblijvers zijn. Enkel mijn zus en een andere vriendin zijn tot bijna het einde gebleven. De anderen waren om half twaalf allemaal weg. Gelukkig kan ik ook heel goed met de vrienden van Kris opschieten dus ik heb me met hen en mijn zus en vriendin nog goed geamuseerd. En om half 4 zijn we dan terug thuis afgezet.
Mijn vriend is in de namiddag gaan paintballen. Hij is natuurlijk een tijdje het konijn geweest waar ze met z'n allen op mochten schieten waardoor hij nu toch wel behoorlijk bont en blauw ziet maar hij vond het tof dus niks aan de hand ;-) Daarna hebben de jongens bij ons thuis een LAN-party gehouden. Ze hebben dan allemaal laptops thuis gezet, die met mekaar geconnecteerd en 2.5u tegen mekaar geschoten en gedaan. Het moet een zicht zijn geweest ;-) Maar dat vonden ze allemaal heel tof want het zijn allemaal nogal een spelletjes- en computerfanaten. Daarna zijn zij in de McDonalds gaan eten, heeft Kris nog wat opdrachten moeten doen en zijn we dan samen gekomen.
groetjes,
marjolijn
Marjolijn
9-9-2006
Meld misbruik
Reacties:
1
| Gelezen:
932
Wendy
5-8-2006
Meld misbruik
24-8-2006 15:08:17
Fijn dat je je zo geamuseerd hebt!! Bedankt voor 't verslagje.
Wendy
05/08/06
Voeg een reactie toe:
Your browser doesn't support frames.
Wij herinneren u eraan dat de
gebruiksvoorwaarden
van deze website van toepassing zijn!
Uittreksel uit onze gebruiksvoorwaarden: ...Het forum en berichtensysteem mogen enkel gebruikt worden door consumenten om vragen, opmerkingen of ideeën uit te wisselen met andere gebruikers. Handelaars die betalend adverteren op deze website d.m.v. een abonnement mogen de website of berichtensysteem gebruiken om hun producten en diensten te promoten, maar dit enkel als antwoord op een vraag gesteld door een gebruiker, waarbij het geleverde antwoord relevant is op de gestelde vraag. Handelaars die geen betalend abonnement hebben en die reclameberichten plaatsen op het forum of berichtensysteem zijn een advertentievergoeding verschuldigd aan Mediatrends van 75 euro exclusief BTW per bericht... ...Laster, eerroof, stalking, misbruik van de naam of de beeltenis, misbruik van vertrouwen, etc. zijn bij wet verboden en strafbaar gesteld als klachtmisdrijven. Scheldpartijen, grove beledigingen, het misbruiken van andermans naam of foto, lasterlijke en eerrovende praktijken zijn dus verboden. LET GOED OP MET HET PUBLICEREN VAN BESCHULDIGINGEN!...
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
FOTO WILLEM
Nieuws
Het huwelijk is een grote sprong
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.
lees verder ...