Terug naar overzicht
Ik vind dit wel goed klinken! Onthouden voor mezelf ook ;-)
Vind het ook heel leuk gedaan!! Was ook nog op zoek,ga deze zeker onthouden
Fijn om positieve reacties te horen!Ik had een tekstje gevonden hier op het forum en heb het dan wat aangepast en zinnen toegevoegd. Vind het specialer dan datum: plaats: uur: ...:)
Hey, ik heb je tekstje even doorgelezen en deze dingen zijn mij opgevallen: Je gebruikt zowel WE als WIJ doorheen de hele uitnodiging. Ik zou ofwel we ofwel wij kiezen. Vb. alinea 1: 7 juli 2012 gaan we het beleven, dan willen wij elkaar het ja-woord geven. (ik zou persoonlijk 'het' door 'ons' vervangen en 'willen' door 'gaan')Is het niet trouwen voor de kerk van ...? Dan heb je het stukje: Om 21u30 zouden wij jullie graag in de feestzaal treffen...Ik zou dit ervan maken: Om 21u30 zouden we/wij jullie graag in feestzaal '...' treffen...Dan heb je het tweede stukje voor de avondgasten: op (adres) ontmoeten bruid... Is het niet 'in' (de) ... ontmoeten... of aan het huis van...?En dan heb je: als u getuige wilt zijn van het plechtige moment. Dat moet zijn, plechtig moment.Je gebruikt ook zowel 'u' als 'jullie' doorheen de tekst. ik zou één van de twee kiezen.Groetjes Alessia (ps. sorry als ik hier iets heb geschreven dat niet klopt :D)