Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gemoei en gezaag van schoonfamilie beu!

28-4-2012 19:26:00
Hallo allemaal,
Met nog exact 3 maanden op onze teller, proberen wij nu rustig aan toe te leven en gewoon te GENIETEN van onze voorbereiding!
Onze uitnodigingen zijn verstuurd , maar nu krijgen wij aan alle kanten telefoontjes van mijn verloofde zijn familie over 'Zou je niet beter dit / dat .. '
Dit begon ons al te storen, maar dat kunnen we nog verdragen!
Vandaag belde mijn verloofde zijn mémé om echt aan de telefoon te staan tieren omdat we niet iedereen van de achterneven vroegen. Hierin hebben we enkel de mensen gekozen waar hij zich goed bij voelt, waarmee we nog regelmatig contact hebben...
Voor de rest, niemand!
Wie denken die mensen wel te zijn?
Wij trouwen, wij betalen, wij kiezen wat we doen, niet?
Echt, ik heb er genoeg van !

Tiffanie
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1208

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik28-4-2012 19:29:05

Lieve bruidje, jouw post lijkt alsof ik hem zelf geschreven heb, ik weet als geen ander wat je doormaakt en hoe t voelt (zie post die ik vandaag heb geplaatst), hier een welgemeende troostende knuffel ! Chance da we het forum nog hebben !

Liefs, een bruidje in exact dezelfde situatie

Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik28-4-2012 19:43:59

Hoi Veronique!

Ik zal je post eens doorlezen !
Is echt niet fijn hé? Zucht...
Idd, een geluk van het forum!
Knuffel terug! Groetjes!

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik28-4-2012 19:46:39

Ken dat beetje. Pa van mijn verloofde zei tegen ons: zou je niet wat MINDER volk vragen. (wij spraken toen van een 140 man, het zijn er nu 220 geworden!!!!).Voor de rest horen wij niets.... (dat is ook wel erg hoor, ze zijn gewoon niet blij voor ons) En mijn schoonzus liet vorige week horen dat ze ABSOLUUT NIET van plan was om iets nieuws van kledij te kopen voor onze trouw en hare man meldde ons dat als kostuum verplicht was hij niet zou komen. (wat ons natuurlijk op gedachten had gebracht) Maar we zullen het maar niet doen.
En zoals je zegt: wij trouwen, wij betalen, en wij doen wat we willen!!!!! (zij weten trouwens toch niets over onze financiën, wij gaan alletwee hard werken en hebben daarom goed kunnen sparen) (mijn schoonzus is te lui om te gaan werken, zit te schelden op alle buitenlanders, maar woont zelf in een sociale woning en klaagt maar dat ze geen geld heeft)

Peter
14-7-2012
 Meld misbruik28-4-2012 21:13:55

commentaar krijg je altijd, trek het je niet aan. En achterneven? Zo ver gaan wij ook niet hoor

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik29-4-2012 9:24:44

Het is jullie feest, jullie nodigen uit! Achterneven en -nichten vragen wij zelfs niet... Bij mijn familie is het zelfs zo dat ik een deel niet vraag! Wie trouwt er? Jullie of de anderen?

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik29-4-2012 9:48:36

Beste Tiffanie,

Commentaar komt er altijd hoor...
Bij ons zal er ook nog een bom ontploffen...eind mei versturen we onze uitnodiging.
Mijn papa heeft 2 dochters uit een vorig huwelijk...dus zelfde papa, andere mama...
Met die jongste 'halfzus' heb ik noch mijn papa al jaren geen contact meer...met de andere tot voor 3 jaar wel. Na haar scheiding hoor ik haar nog amper (ik zoek zelf ook geen contact meer gezien ze mijn nichtje - haar dochter- echt in de steek heeft gelaten na de scheiding).
Ze was zelfs in de veronderstelling dat ze mijn getuige mocht zijn ;-) stel je voor...
Ik ga haar dus ook niet uitnodigen...ook omdat mijn verloofde haar nog maar 3 keer heeft gezien...telkens korte contacten. EN omdat ze intussen ook verloofd is (ze is daar enkel bij voor t geld) en ze mijn ouders toch niet zal uitnodigen op haar trouw.
Dus...die zal ook boos zijn als ze ontdekt dat ze niet welkom is en wsl achteraf niet meer tegen mij spreken. Extra steek: haar dochter is wel mijn groot bruidsmeisje! :-)

Belangrijkste is dat je idd mensen uitnodigt op je grote dag die je nauw aan het hart liggen...en niet zo maar uitnodigen om andere mensen te plezieren...
Het is jullie dag...dus kies dat gerust zelf!! :-)

Succes nog met voorbereiden!

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik30-4-2012 17:36:38

Laat dit soort inmenging niet aan je hart komen ! Voor wie niet betaalt is het makkelijk om te zeggen wat anderen zouden moeten doen, he.
Ofwel betaalt meme het deel voor al die achterneven en zoniet is meme dan maar boos ! Maar meme zou zich wel eens mogen afvragen waarmee ze haar zit te moeien, vind ik. Het is een heel herkenbaar gegeven waar ik maar 1 antwoord op heb : "wij betalen dus wij bepalen !".

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...