Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

12-meibruidjes

28-4-2012 19:50:07
Hoe zit het bij jullie? Zijn jullie klaar? Herhalen en overlopen en de details nog is nakijken?

Hier zitten we aan het allerlaatste. We hebben toch besloten om enkele corsages bij te bestellen (we hadden er enkel voor mijn toekomstige en onze 2 jongens) maar de suite zullen we toch ook een corsage geven. Vandaag een binnenlocatie gaan zien voor een fotoshoot moest het weer tegenslagen. Een ballonpilar bestelt voor aan de voordeu te zetten en de bloemen zijn volledig in orde.

T'is nu nog een ontbijtje bestellen (koffiekoekjes, zo van die kleintjes) voor onze daggasten. Dagindeling nog is overlopen en schoenen voor onze oudste vinden. T'is niet simpel om ne simpele smalle en dus geen te zware schoen te vinden he. Onze jongste (1 jaar) zal basketschoentjes dragen (hij kan nog niet stappen) en die passen perfect onder het kostuum (is wit en grijs en de schoentjes ook).

Tafelindeling is ook klaar en we moeten nu de details nog bezorgen aan onze feestzaal en we zijn er.

Bettina
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 709

Rebekka
12-5-2012
 Meld misbruik28-4-2012 20:05:59

Wij moeten nog van alles doen :-p, onze gastenboek nog uithalen, een enveloppendoos maken, we gaan zelf teksballonnen maken voor zo te gebruiken om foto's mee te maken zodat ze hier zelf iets op kunnen schrijven en uitwissen, ervoor zorgen dat onze ceremonie op locatie opgezet wordt en naar de zaal gaan voor de allerlaatste afspraken :-p

En hier het weer van de komende 14 dagen,
http://www.meteovista.be/Europa/Belgie/Genk/4055695
ziet er toch al beter uit, gelukkig :-D

Bettina
12-5-2012
 Meld misbruik28-4-2012 20:17:50

ziet er beter uit maar nog nie gelijk het moet he :(
al zou ik met zo een weer van vandaag ook wel content zijn. Geen regen gezien en 22 graden op de thermometer. T'was zelfs warm om te gaan wandelen op de fotolocatie
der was dan nie veel zon en geen blauwe lucht maar t'was droog en dat is voor mij al belangrijk

stephanie
19-5-2012
 Meld misbruik28-4-2012 20:25:40

ik huw de week erachter op 19mei dus.
ik ben nog aan het wachten tot ik de laatste mensen weet die gaan komen, ze kunnen bevestigen tot 4mei daarmee.
ik moet de enveloppen doos nog maken, misboekjes printen, menu's maken.
bloemen zijn ok, ringen ook, auto's check, kleren check
maar ik ben steeds aan het denken dat ik iets aan het vergeten ben, jullie geen gedacht wat ik over het hoofd aan het zien ben?

Sarah
12-5-2012
 Meld misbruik28-4-2012 20:37:37

Kanten van Gent staat de 11e mei al 20°, voor mij moet dat niet meer zijn zene :)

Marijke
5-5-2012
 Meld misbruik28-4-2012 20:59:42

Voor 5 mei ziet het er voorlopig niet goed uit
Had altijd gedacht dat het weer ging verbeteren tegen onze trouw, maar nu dringt de realiteit door dat dat evengoed niet het geval kan zijn .Ik zal me de komende week maar mentaal voorbereiden op nattigheid!

Tamara
12-5-2012
 Meld misbruik29-4-2012 8:32:20

Wij zijn nog bezig met onze liedjes in het stadhuis, ook geen gemakkelijke opgave !!!!
Voor de rest is alles in orde.
Er moeten wel nog pistolets besteld worden zodat onze gasten en wijzelf iets te eten hebben achter de fotoshoot. Wij trouwen om 11u45 en gaan dan foto's maken.

Het enige dat we echt wel willen is droog weer, als het niet regent ga ik zo gelukkig zijn, wij hebben namelijk geen binnenlocatie.

De zenuwen komen opzetten hoor nu, nog 12 dagen en dan D-day!!!!

Veel succes en heel veel plezier allemaal

Sarah
12-5-2012
 Meld misbruik29-4-2012 15:00:20

Tamara dat doet me eraan denken, ik heb mijn intrede-liedje al maar nog geen liedje voor als we buitengaan?? Mijn zenuwen beginnen ook te komen zene en morgen nog de vrijgezellenavond dus het wordt een stressy momentje denk ik :p
Ik wil eigenlijk ook gewoon droog weer, daar wil ik direct voor tekenen!

Groetjes

Bettina
12-5-2012
 Meld misbruik29-4-2012 15:14:00

moeten jullie liedjes doorgeven voor het stadhuis? Daar is bij ons niks van gezegd :s

Sarah
12-5-2012
 Meld misbruik29-4-2012 15:28:21

Ik heb er ook zelf naar gevraagd hoor Bettina, ik vind een liedje toch wel altijd mooi, ik vind zo in stilte binnenkomen eigenlijk maar niets, ze hadden er geen probleem mee, maar zelf stellen ze het precies niet graag voor :p
uiteindelijk duurt zo'n wettelijk huwelijk ook maar een 15-20 min dus dan moet je ook niet met te veel liedjes afkomen eh, wat ik dan zeker wel begrijp :)

Tamara
12-5-2012
 Meld misbruik29-4-2012 20:06:39

He Bettina, ja, wij hebben er ook zelf achter gevraagd Ze stellen zelf helemaal niets voor, maar ik wist dat het kon omdat er vrienden van ons vorig jaar ook getrouwd zijn en die hadden ook hun eigen muziek mee.

Er zit precies toch verbetering in het weer aan te komen, vandaag was al een mooie dag! Tenminste, toch na de middag

Crystal
12-5-2012
 Meld misbruik30-4-2012 12:47:49

Hier is alles ongeveer klaar. Enkel kleine dingetjes zoals misboekjes inbinden, bestelling broodjes gaan betalen, ..
We zijn onze liedjescd gaan testen in de CD-speler van de kerk en toen ik de muziek hoorde spelen kreeg ik er al helemaal zin in :)
Nu hopen op mooi weer. Het hoeven geen tropische temperaturen te zijn: ik ben al lang blij als het droog blijft en het gaat niet te hard waaien.
Nog veel succes iedereen

Lies
7-7-2012
 Meld misbruik3-5-2012 20:35:27

Haha,

Ik wist dat ik dat verhaal van die schoentjes al eens ergens had gehoord.
Bettina: doe dat goed! en geniet van u verlof!

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...