TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Juan
|
29-4-2012 0:24:09
Dag Caro en Frank,
Ik ben reeds meer dan 15 jaar actief bezig als DJ en ben verheugd te lezen dat jullie specifiek op zoek zijn naar een DJ die de 80's muziek te gek vindt.
Ikzelf draai alle genres, maar ben er ook nog steeds van overtuigd dat de beste muziek die ooit werd gemaakt dateert uit de jaren 80. De muziek van toen is muziek die blijft meegaan en in ieders geheugen gegrift staat. De toppers van toen blijven keer op keer toch de spilfiguren die zorgen voor de ambiance op de dansvloer.
Ik ben zelf van de regio Nevele, maar draai zeker muziek in jullie regio en nog veel verder.
Mochten jullie interesse hebben en verdere vragen, neem dan gerust contact met me op. Ik kom ook graag eens vrijblijvend bij jullie langs om mezelf te stellen, naar jullie wensen te luisteren en het één en andee te bespreken.r
|
|
Dirk
|
30-4-2012 12:35:50
Hey Caro,
Ook al komen we van Temse (amper 20 km van Lochristi), toch doet de afstand er niet zo toe om een DJ te kiezen, zolang er maar met hem/haar te praten valt :-). Zelf zijn we reeds bezet op deze avond maar als je wil kan ik rondkijken voor evenwaardige collega's...
Eighties muziek scoort inderdaad bij zowat elke feest of fuif. Vanaf er wat gemengde leeftijden aanwezig zijn moet hier een hap uit gedraaid worden. Pas echter op, een hele avond Wham, Boy George, Simple Minds, the Cure, Boy George, Madonna, enz draaien is waarschijnlijk dan ook weer net teveel van het goeie. Trouwens, het publiek reikt op de dansvloer breder dan jullie twee. Uiteraard is het jullie feest en hebben jullie de grootste zeg in de muziek. Gewoon, afwisseling in muziek houdt het volk aan de gang!
Have fun op jullie huwelijksfuif!
DJ Dirk www.db-allmusic.be
|
|
er
|
1-5-2012 15:29:04
|
|
Davy
|
3-5-2012 11:28:18
|
|
Lieven
|
5-5-2012 13:06:05
Hoi Caro en Frank, ik ben nog vrij op 16 juni, neem vrijblijvend een kijkje op www.djlieven.be. Ik ben opgegroeid met de muziek uit de 80's. Een goeie keuze. Veel geluk en succes in jullie zoektocht.
|
|
alien
22-9-2012
|
9-5-2012 22:49:10
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|