Terug naar overzicht
zo leuk voor je dat alles in orde is gekomen. Voor je vrijgezellen bedoel je waarschijnlijk 28 meigroetjes en geniet nog van de voorbereidingen, het is er sneller dan je denkt
Wat een opluchting! Nu kan je wat geruster je trouwdag tegemoet want je wilt toch zeker zijn dat je dan de mooiste versie van jezelf bent. Veel plezier nog met de laatste weken en op jouw vrijgezellen! Groetjes
Super. Blij voor jou.
Wat een opluchting!!.
Blij voor jou dat je het weer ziet zitten!! Ikzelf heb ook net een tweede proef laten doen van make-up. Was de eerste keer ook niet content. Nu wel, gelukkig. Alleen mijn kapsel... Ik had een proef laten doen, wat was me dat! Helemaal niet wat ik vroeg! Ze heeft het dan wel wat aangepast, maar toen mijn ventje het zag was zijn reactie dat ik het zelf beter kon. Omdat mijn vaste kapper geen optie is wegens te ver en te vroeg, heb ik dan ook maar besloten om mijn haar inderdaad zelf te gaan doen... Net zoals mijn mama haar make-up. Ik laat de mijne dan wel doen, maar mijn mama heeft graag dat ik het bij haar doe. Heb dit al eens 2 keer gedaan en ze vond dit supermooi. Dus tussen alle stress doorvan die ochtend kan ik zelf nogal wat aan de slag! Och ja, 't is dan maar zo hè, betr zo dan net tevreden. Grtjs, San