Terug naar overzicht
Ik ben voor mijn bruidsjurk naar Envie in Maastricht geweest. Cécile, die de winkel uitbaat, maakt de bruidsjurken zelf en je kan het ook helemaal laten maken zoals je wil. De jurken zijn écht super in mijn ogen. Ik vind dat ze een talent heeft om een bruid te laten stralen op haar dag. Maar..... je moet er van houden. De jurken zijn niet zo traditioneel. Ze heeft ook wel witte hoor. Maar haar clientèle zijn vooral vrouwen die eigenlijk niet zo'n typische trouwjurk willen, net zoals ik. Ze vertelde dat sommige vrouwen uit haar winkel stappen en zeggen: dit zijn toch geen trouwjurken. Ze kan een jurk maken vanaf 1500 euro, zei ze eens, maar kan ook duurder uitvallen natuurlijk, afhankelijk van de stof en speciaalheid van het ontwerp.Ze heeft ook een kleine collectie van bruidjurken uit het buitenland die ze aankoopt en die ook eens anders dan andere trouwjurken zijn, en ik heb daar één uit gekozen. Omdat ik onder de 1000 euro wou blijven. De jurk was precies wat ik wou: lang en wit, zodat iedereen zag dat ik de bruid was, maar toch hip en jong. En wij werken met gele accenten in onze trouw, en zonder problemen heeft Cécile een geel accent in mijn jurk verwerkt in dezelfde kleur als mijn schoenen. Misschien heb je hier iets aan?
Ik lees op Nederlandse fora heel goede reacties op "Anastasi" http://www.anastasi.nl/ Zij maakt ook alles volledig naar wens en zou altijd onder de 900€ blijven.Succes!
Dank jullie wel. Heb hier veel aan. Al moet ik de hele wereld over reizen de perfecte jurk krijg ik haha. Het leuke is heb er vanacht ook over gedroomd ook dus het is egt wat ik wil. Dank jullie wel. En als iemand nog meer tips heeft, zijn altijd welkom.xxx