TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
heidi
16-6-2012
|
29-4-2012 9:04:20
hey siege,
Ja wij hebben hier mee gewerkt, als je me je email adres geeft, zal ik een voorbeeld proberen door te sturen, heb dit gedaan omdat mijn verloofde zijn familie met 98 man is, en dat ze dan wisten dat wij trouwde en niet konden zeggen, oh maar dat wist ik niet :)
groetjes
|
|
Stefanie
28-7-2012
|
29-4-2012 9:19:01
wij hebben hier ook mee gewerkt stuur gerust je mailadres door, dan mail ik het je wel door wij hebben ermee gewerkt omdat onze trouw in t bouwverlof valt en idd sommigen dan mss een reis boeken
groetjes
|
|
Ann
28-9-2012
|
|
|
Elke
3-8-2012
|
29-4-2012 9:34:28
Ik wil je ons save the date kaartje ook wel doorsturen als je je e-mail adres geeft. Wij hebben dat gedaan omdat bijna iedereen ver moest reizen, en dus eigenlijk een weekend moest vrij houden, en we wilden weten hoe veel slaapplaatsen we moesten reserveren, dus hebben wij al bevestiging van komst gevraagd. Eén tip alvast (wat wij helaas vergeten zijn er op te zetten): plaats ergens duidelijk op het kaartje: 'echte uitnodiging volgt nog' of zoiets. Want niet iedereen kent dat concept, en zelfs al staat er 2x 'save the date' en nog eens in het Nederlands 'hou deze data vrij' op, zoals bij ons, dan nog denken sommigen dat dit de uitnodiging is, en we werden overstelpt met vragen, over wat we gingen doen, het startuur en zo verder, en dan moesten wij iedere keer nog uitleggen: daarvoor krijgen jullie nog een uitnodiging, dat horen jullie wel op tijd, dit is nog maar om de datum vrij te houden,...
|
|
Vicky
8-6-2013
|
29-4-2012 11:06:32
Wij doen dit niet, hebben niet heel veel genodigden op ons eerste feest! Dus vragen we het telkens persoonlijk en mensen noteren het meteen in hun agenda :-)
|
|
Chantal
16-6-2012
|
29-4-2012 11:30:40
Dit is die van ons (gemaakt met Vistaprint). Op de achterkant stond nog eens heel simpel een klein boompje met onze datum onder (onze eerste kus was onder een prachtige wilg, vandaar de boom :D) en hieronder zie je dus de voorkant van het kaartje:
|
|
tima
8-9-2012
|
29-4-2012 11:34:43
wij hebben save the date van ons kerstkaartje gemaakt in de colruyt met foto van ons zoontje die een canvas vasthoud met er op mama &papa trouwen op 08/09/2012
|
|
Lies
18-8-2012
|
29-4-2012 11:48:12
Wij hebben zelf magneejes gemaakt met visitekaartjes die we zelf geprint hebben, we hadden er 5 verschillende met allemaal een andere oude zwart-wit foto van ons beiden en daarop "ja 18/08/2012" en op de achterzijde bij de magneet: "save the date, hang mij op een leuk plekje in huis en de uitnodiging volgt" en het is echt leuk te zien dat de magneet bij alle vrienden en familie op de koelkast hangt :) en elke keer als we langsgaan moeten we van hen toch nog even gaan kijken dat hij er "toch nog steeds hangt hè" dat is wel leuk...
|
|
Vicky
15-9-2012
|
29-4-2012 13:00:31
Wij hebben via vista print post-its laten bedrukken.kostte echt niet veel en ze zagen er super uit! wij hebben die in alle kerstkaartjes gekleefd
|
|
Siege
17-8-2013
|
29-4-2012 15:28:41
Hey iedereen! Bedankt voor de vele reacties!!!!! :-D Voor diegene die mijn e-mail nodig hebben: siege.joseph@gmail.com
Ik heb nog al gehoord dat vista print wel goed is om save the date kaartjes of dergelijke te laten maken.
xxx
|
|
Emily
26-5-2012
|
29-4-2012 18:21:51
Wij hebben een filmpje gemaakt en rondgemaild, je kan het eens opzoeken in 1 van mijn eerste berichten denk ik :-)
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|